Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Warnice: Dostawa 110 ton/rok paliwa stałego - peletu dla gminy Warnice
Numer ogłoszenia: 145015 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Warnicach, Warnice 66, 74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie, tel. ()91) 561 28 90, fax (091) 561 28 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 110 ton/rok paliwa stałego - peletu dla gminy Warnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest Pelet miękki o średnicy od 8 mm do Ø 10 mm - w postaci luz - spełniający parametry określone poniżej : Kaloryczność 17 500-19 500 kJ/kg Wilgotność <12% Zawartość popiołu <1,5% Długość < 2 cm Gęstość 1,0-1,4kg/dm3 Zawartość siarki Poniżej 0,2%
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.50.00 - Paliwa drzewne Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Spełnia / Niespełnia. Niespełnienie przez oferenta warunków określonych w pkt VII skutkuje wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zgodny z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5 niniejszej specyfikacji muszą być: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do SIWZ) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 6 ppkt. 3a) i b). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warnice.pl , www.bip.warnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY w WARNICACH Warnice 66 74-201 Warnice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY w WARNICACH Warnice 66 74-201 Warnice woj. zachodniopomorskie Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szkoły Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2025r. do 30 czerwca 2026r."
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn..
- SR.272.d.14.2025.PW Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do DPS "MORS" w Stegnie
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.