eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa wyposażenia laboratorium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Łódź: Dostawa wyposażenia laboratorium
Numer ogłoszenia: 145001 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókiennictwa , ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163103, faks 042 6792638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia laboratorium w zakresie mebli laboratoryjnych i dygestoriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do siwz. Wszelkie wymiary mebli (z wyłączeniem dygestoriów) wskazane w załączniku nr 8 do siwz są rozmiarami orientacyjnymi, wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przed dostarczeniem mebli dokonać pomiarów pomieszczenia i dostosować wskazane wymiary do rzeczywistych rozmiarów pomieszczenia. Rozbieżności w rozmiarach nie mogą spowodować zmiany ceny oferty. 2. Wykonawca po dostarczeniu i montażu wyposażenia objętego zamówieniem zobowiązany będzie do wykonania, na własny koszt, testów sprawności i poprawności połączeń dygestoriów oraz do przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego wytypowanych jego pracowników w zakresie ich eksploatacji, konserwacji i użytkowania, co zostanie potwierdzone certyfikatem. 3. Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia. 4. Wymagany czas reakcji serwisowej na zgłoszenie wady lub usterki - do 48 godzin od momentu ich zgłoszenia. 5. Czas niezbędny do usunięcia wady lub usterki liczony od momentu zgłoszenia wady lub usterki nie może być dłuższy niż 14 dni. 6. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis przedmiotów zamówienia oraz pokryje koszty robocizny, materiałów, części zamiennych i podzespołów w zakresie serwisu dygestoriów. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dygestoriami instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim oraz dokumentację techniczną i dokumentację bezpieczeństwa w języku polskim. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w charakterystyce przedmiotu zamówienia pod warunkiem wykazania parametrów nie gorszych niż w niej określone. 9. Ilekroć w treści siwz, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte jest odwołanie do norm Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i spełnianie norm równoważnych. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom wskazanych normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 10. Zamawiający informuje jednoczesnie, iż w pomieszczeniu, w którym Wykonawca będzie zobowiązany zamontować dostarczone wyposażenie laboratoryjne prowadzone są obecnie roboty budowlane. Planowany termin zakończenia prac budowlanych to 15.08.2014 r. Zamawiający udostępni pomieszczenie celem montażu przedmiotu zamówienia nie później niż dnia 18.08.2014 r. W przypadku gdy Zamawiający uchybi temu terminowi dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni opóźnienia. Wykonawca zobowiązany będzie konsultować z Wykonawcą robót budowlanych terminy realizacji wszelkich czynności, których Wykonawca zamierza dokonać w pomieszczeniu przed 15.08.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 dostaw wyposażenia laboratoryjnego w zakresie co najmniej mebli laboratoryjnych i dygestoriów wraz z montażem, o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto każda dostawa. (w przypadku zrealizowania dostawy, za którą wynagrodzenie określone było w walucie obcej, wartość takiej dostawy należy przeliczyć na PLN wg. kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikaty i atesty, zaświadczenia, foldery, katalogi oraz próbki których potrzebę dostarczenia wraz z ofertą wskazał Zamawiający w załączniku nr 8 do siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagania z pkt III.4.3.1 co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Warunki serwisu - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dopuszcza się zmianę w formie aneksu całkowitej wartości brutto umowy, w przypadku gdy po dniu zawarcia umowy zostanie zmieniona stawka podatku od towarów i usług (VAT) w stosunku do stawki określonej w ofercie. 3. W przypadku gdy Zamawiający uchybi terminowi przekazania pomieszczenia dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia o ilość dni opóźnienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, II piętro, pokój 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego Na Lata 2007-2013. Oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość Numer projektu: WND-RPLD.03.01.00-00-002/13 Tytuł projektu: Rozwój infrastruktury badawczo - rozwojowej Instytutu Włókiennictwa na potrzeby badań nad bezpieczeństwem użytkowania wyrobów włókienniczych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.