eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaODBUDOWA RZEKI BOLEMKI - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Piła: ODBUDOWA RZEKI BOLEMKI - ETAP I
Numer ogłoszenia: 144988 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, fax 067 2125175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA RZEKI BOLEMKI - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa koryta rzeki Bolemki, oraz odbudowa budowli na następujących odcinkach rzeki: - odcinek I od km 0+700 do km 7+171 (jez. Miejskie), - odcinek II od km 8+120 do km 8+579 (wylot istniejącego rurociągu). Inwestycja obejmuje swym zakresem odbudowę rzeki o długości 6,93 km. W ramach odbudowy rzeki projektowane są następujące roboty: - wycinka wyselekcjonowanych drzew z karczowaniem pni - 75 szt, - karczowanie krzaków, - profilowanie koryta rzeki do projektowanych parametrów (nachylenie skarp - 1:1,5, szerokość dna - 2,0 m do 1,0 m), - wbudowanie częściowe gruntu z wykopu w skarpy i dno, - wykonanie umocnień stopy skarpy opaską z kiszek faszynowych pojedynczych Ø 25 cm - 374 m, - wykonanie umocnień stopy skarpy opaską z kiszek faszynowych 2x Ø 20 cm - 10 879 m, - wykonanie umocnień stopy skarpy opaską wielokiszkową 3x Ø 20 cm - 145 m, - ubezpieczenie brzegów ścianką z połowizn Ø 15 cm + kiszka faszynowa Ø 20 cm, zasypanie przestrzeni za ścianką -1 514m, - ubezpieczenie brzegów ścianką z połowizn Ø 20 cm + kiszka faszynowa Ø 20 cm, zasypanie przestrzeni za ścianką - 140 m, - ubezpieczenie brzegów ścianką z połowizn Ø 15 cm i Ø 20 cm, h = 0,4 m, zasypanie przestrzeni za ścianką - 86 m, - ubezpieczenie brzegów ścianką z połowizn Ø 15 cm i Ø 20 cm, h = 0,5 m, zasypanie przestrzeni za ścianką - 356 m, - obrobienie skarp na czysto po przejściu koparki, - darniowanie skarp pasem szerokości 0,60m, - obsianie skarp mieszankami nasion traw, - rozplantowanie pozostałego urobku wzdłuż cieku z obsianiem mieszanką nasion traw, - rozbiórka istniejących budowli i budowa nowych przepustów w km 0+880, 3+455, 8+153, - wykonanie progu siatkowo-kamiennego w km 6+908, - odbudowa umocnień przy istniejących budowlach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 slownie trzydzieścitysięcyzłotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonawca realizował w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykonawca winien udokumentować dysponowanie lub posiadanie narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - w przetargu mogą brać udział wykonawcy, których roczna wartość produkcji z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w każdym roku działalności jest większa od połowy wartości złożonej oferty , - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 600 tys. zł. słownie: (sześćsettysięcyzłotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 5) kosztorys ofertowy będzie opracowany zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót oraz zawierał będzie tabelę elementów scalonych, zestawienie roboczogodzin, materiałów i sprzętu z podaniem cen wszystkich składników. 6) wykonawca będzie realizował roboty zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 7) wykonawca na własny koszt zabezpieczy w miarę potrzeb zajęcie pasa drogowego, umieszczenie w nim urządzeń, nadzór energetyczny, nadzór gazowniczy itp. 8) Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych nakłady na ręczne prowadzenie robót bez użycia sprzętu mechanicznego w celu zlokalizowania instalacji i urządzeń podziemnych oraz ręczne prowadzenie robót w pobliżu tych instalacji i urządzeń 9) Wykonawca, co najmniej 10 dni przed terminem rozpoczęcia robót przekaże Zamawiającemu: a) Oświadczenie kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową, także zaświadczenie o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, b) Informację zawierającą dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo budowlane, 5) wykonawca wystąpi do właścicieli dróg o pozwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym, zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót i umieszczenie urządzeń w pasie drogowym oraz poniesie wszystkie koszty z tego tytułu, 6) wykonawca na swój koszt opracuje oraz uzgodni z odpowiednimi Instytucjami projekt organizacji ruchu, a także na swój koszt zapewni wykonanie, utrzymanie i likwidację objazdów i przejazdów, 7) przed przystąpieniem do prac geodezyjnych na terenie kolejowym wykonawca dokona ich zgłoszenia w PKP S.A. Centrala Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Wydział Geodezji w Poznaniu. Wykonawca uzyska pozwolenie wstępu na teren kolejowy, na swój koszt sporządzi operat pomiarowy wykonanej inwentaryzacji, który przekaże do PKP S.A. Centrala Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Wydział Geodezji w Poznaniu oraz poniesie koszty aktualizacji map, 8) wykonawca dokona na swój koszt, w miarę potrzeb, rozbiórki i odtworzenia ogrodzeń przy trasie odbudowy rzeki, 9) przed przystąpieniem do robót wykonawca zgłosi się do właścicieli: sieci gazowych, energetycznych, telekomunikacyjnych, wodociągowych w celu wykonania próbnych przekopów, zlokalizowania i zidentyfikowania urządzeń podziemnych, 10) wykonawca na swój koszt opracuje program zapewnienia jakości, 11) roboty realizowane będą zgodnie z decyzją Wojewody Wielkopolskiego SR.Pi-4. 6631-21/06 z dnia 31 lipca 2006r. określającą warunki prowadzenia robót, 12) z odpowiednim wyprzedzeniem wykonawca uzgodni terminy wejścia na teren poszczególnych właścicieli w celu wykonania robót, oraz terminy zakończenia robót na tych działkach i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, 13) wykonawca udzieli na wykonane roboty 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt IX niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2) dowód wniesienia wadium 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu ofertowym zał. nr 1 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane kierownika budowy w zakresie budownictwo wodne lub melioracje wodne z aktualnym wpisem na listę Izby Inżynierów Budownictwa) 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 2) oferta winna zawierać dokumenty w/w pkt.IX ppkt1 pppkt 3),4),5),6),7) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca lub zawarta umowa wstępna na ich wynajem 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (roczna wartość produkcji z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, w każdym roku działalności jest większa od połowy wartości złożonej oferty) 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wys. min. 600 tys. zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki szczegółowe, wymagane od wykonawców, składa następujące dokumenty 1) kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót 2) oświadczenie że, wykonawca będzie realizował roboty zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 3) oświadczenie że, wykonawca na własny koszt zabezpieczy w miarę potrzeb zajęcie pasa drogowego, umieszczenie w nim urządzeń, zapewni nadzór energetyczny, nadzór gazowniczy itp. 4) oświadczenie, że wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych nakłady na ręczne prowadzenie robót bez użycia sprzętu mechanicznego w celu zlokalizowania instalacji i urządzeń podziemnych oraz ręczne prowadzenie robót w pobliżu tych urządzeń i instalacji. 5) oświadczenie że, wykonawca udzieli na wykonane roboty 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WIELKOPOLSKI ZARZĄD MELIORACJI i URZĄDZEŃ WODNYCH w POZNANIU REJONOWY ODDZIAŁ w PILE ul. Motylewska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 09:00, miejsce: WIELKOPOLSKI ZARZĄD MELIORACJI i URZĄDZEŃ WODNYCH w POZNANIU REJONOWY ODDZIAŁ w PILE ul. Motylewska 7 pok. nr 129 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.