eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiekoszówPrzebudowa drogi powiatowej nr 0485T w miejscowości Piekoszów (ul. Wolności) gmina Piekoszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Piekoszów: Przebudowa drogi powiatowej nr 0485T w miejscowości Piekoszów (ul. Wolności) gmina Piekoszów
Numer ogłoszenia: 144929 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0485T w miejscowości Piekoszów (ul. Wolności) gmina Piekoszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0485T w miejscowości Piekoszów ulica Wolności, gmina Piekoszów na odcinku od km 14+454 do km15+730 wraz z budową chodnika oraz kanalizacji deszczowej.
Stan istniejący
Odcinek na którym projektowana jest przebudowa drogi początek swój bierze w km a 14+454 koniec w km 15+730,00 na osi jezdni drogi wojewódzkiej nr 761. W km 15+450 krzyżuje się z drogą powiatową. Na omawianym odcinku istnieje jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości zmiennej od 4,5 do 5,0m, częściowo okrawężnikowana z poboczem gruntowym oraz lokalnymi rowami drogowymi.
Istniejące wjazdy na posesje częściowo posiadają nawierzchnię o zróżnicowanej konstrukcji tj. kostka betonowa, tłuczeń, nawierzchnia gruntowa. Pod wjazdami istnieją przepusty o zróżnicowanej konstrukcji w złym stanie technicznym.
Istniejące rowy drogowe są zamulone i niedrożne. Pod drogą na przedmiotowym odcinku istnieje żelbetowy przepust o średnicy O 0,6m w dobrym stanie technicznym ze ściankami czołowymi.
W rozpatrywanym rejonie występuje następujące istniejące uzbrojenie:
. Wodociąg
. Linia napowietrzna NN
. Linia napowietrzna teletechniczna
. Linia kablowa teletechniczna
. Kanalizacja sanitarna
. Kanalizacja deszczowa
Konstrukcja istniejącej nawierzchni to nawierzchnia bitumiczna średniej grubości 7cm na podbudowie z tłucznia średniej grubości 25cm, poniżej do głębokości 2,0m zalegają rumosze gliniaste na głębokości 3,0m przechodzące w iłołupek. Wody gruntowej nie stwierdzono.
Przebudowa drogi polegać będzie na :
- poszerzeniu jezdni do szerokości 5,5 metra i 6 metrów,
- wybudowanie jednostronnego i obustronnego chodnika przyjezdniowego szerokości 1,5 metra,
- wybudowanie zjazdów do posesji szerokości 4,0 metra,
- wybudowanie odwodnienia jezdni i chodnika,
- kategoria obciążenia ruchem KR 2,
- droga klasy Z.
Ze względu na zmianę geometrii skrzyżowania zamówienie obejmuje również przestawienie kapliczki zlokalizowanej w km 15+450 w inne miejsce uzgodnione z inwestorem i zarządca drogi.
- Warstwa ścieralna - z betonu asfaltowego grubości 5 cm,
- warstwa wiążąca -wyrównawcza z betonu asfaltowego grubości 7 cm,
- podbudowa z chudego betonu, beton B-10, grubości 18 cm,
- piasek stabilizowany cementem Rm= 2,5 MPa grubości 25 cm.
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie sfrezowana na średnią grubość 3 cm na całej długości przebudowy drogi. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej na warstwie wiążąco- wyrównawczej wzdłuż poszerzeń zostanie ułożona geosiatka o szerokości 1,0 metra.
Przyjęte rozwiązania konstrukcyjne wynikają z warunków technicznych wydanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach
Konstrukcja nawierzchni chodnika:
Chodnik zlokalizowany jest przy jezdni oddzielony od nawierzchni krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm ustawionym na podsypce cementowo- piaskowej grubości 5 cm i ławie betonowej z oporem 10x30x25 cm, od strony terenów zielonych ograniczony obrzeżem betonowym 6x20 cm ustawionym na podsypce piaskowej grubości 3 cm.
Konstrukcja chodnika jest następująca:
- nawierzchnia kostka betonowa grubości 8 cm,
- podsypka cementowo- piaskowa grubości 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm.
Wjazdy na posesje o następującej konstrukcji :
- nawierzchnia kostka betonowa grubości 8 cm,
- podsypka cementowo- piaskowa grubości 3 cm,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm,
- grunt stabilizowane cementem Rm =1,5 MPa grubości 15 cm.
- Zakończenie wjazdu od strony posesji obrzeżem betonowym 6x20 cm
Odwodnienie:
- nawierzchnia chodnika zostanie odwodniona poprzez sprowadzenie wód opadowych do krawędzi jezdni, a następnie do projektowanych kratek ściekowych kanalizacji deszczowej.
Cała inwestycja prowadzona będzie w istniejącym pasie drogowym drogi powiatowej.
Budowa kanalizacji deszczowej:
1. Określenie przedmiotu inwestycji.
W projekcie kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w drodze powiatowej Nr 0485T w miejscowości Piekoszów (ul. Wolności) przewidziano odprowadzenie wód deszczowych z terenu inwestycji do istniejącej studzienki na kanale deszczowym O 0,6m w ulicy Kolejowej oraz do 2 studni chłonnych zlokalizowanych w najniższym punkcie ulicy Wolności.
2. Opis istniejącego stanu zagospodarowania terenu.
Teren, na którym przewiduje się budowę kanalizacji deszczowej obejmuje ulicę Wolności w Piekoszowie, w rejonie skrzyżowania z ulicą Kolejową, na odcinku ok. 320m. Ulica Wolności oraz Kolejowa stanowią drogi urządzone o nawierzchni asfaltowej. Omawiany teren posiada po obu stronach zabudowę jednorodzinną.
W zakresie uzbrojenia komunalnego występuje:
. Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami
. Sieć wodociągowa wraz z przyłączami
. Kanalizacja deszczowa
. Linia napowietrzna elektryczna
. Kanalizacja telefoniczna
W ulicy Kolejowej, w rejonie skrzyżowania z ulicą Wolności znajduje się kanał deszczowy O0,6.
3. Zakres obiektu budowlanego.
Zakres projektowanej kanalizacji deszczowej przedstawia się następująco:
. kanał o średnicy O0,3m i długości L= 150,10m
. kanał o średnicy O0,4m i długości L= 170,80m
. przykanaliki wpustów deszczowych o średnicy O0,2m w ilości 14 szt. i łącznej długości L= 58,10m
. odwodnienie liniowe o długości L=18,0m zlokalizowane w pasie drogowym w rejonie działek. 1090 oraz 1073/2 i 1074
. przykanaliki łączące odwodnienie liniowe ze studniami chłonnymi - o średnicy O0,2m w ilości 2 szt. i łącznej długości L= 10,0m
Łączna długość projektowanej kanalizacji deszczowej o średnicy O0,2 ÷ O0,4m wynosi L= 389,0m.
Inwestycja będzie prowadzona w trzech etapach:
1. Pierwszy etap obejmował będzie przebudowę drogi od ulicy Częstochowskiej od punktu km15+730.85 do km 15+496.23. i powinien zostać zakończony do 15 grudnia 2009 roku. Płatność I-go etapu prac- w wysokości 20 procent wartości całości zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni po odbiorze technicznym drogi i zatwierdzeniu przez zamawiającego prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
2. Drugi etap obejmował będzie przebudowę drogi od punktu 15+496.23 do punktu km15+130.85 (tj. do zjazdu na posesje numer 42a przy ulicy Wolności) i powinien zostać zakończony najpóźniej do 30 czerwca 2010 roku. Płatność II-go etapu prac w wysokości 40 procent wartości całości zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni po odbiorze technicznym drogi i zatwierdzeniu przez zamawiającego prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
3. Trzeci etap od km15+130.85 do km14+ 454 ma zostać zakończony najpóźniej do 15 grudnia 2010 roku. Płatność III-go odcinka (płatność końcowa) w wysokości 40 procent wartości całości zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni po odbiorze technicznym całości inwestycji, podpisaniu protokołu końcowego przez Wykonawcę i Zamawiającego (przy akceptacji zarządcy drogi), zawierający oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy został wykonany bez wad, a także stwierdzający ewentualne naliczenie przez Zamawiającego kar umownych z podaniem ich wysokości i przyczyny naliczenia i zatwierdzeniu przez zamawiającego prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
W przedmiotowej sprawie została wydana Decyzja Starosty Kieleckiego z dnia 31 lipca 2009 roku, nr 1215/2009 znak: B.II.7351-61-13/09 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca Gminie Piekoszów, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów pozwolenia na przebudowę drogi nr 0485T w miejscowości Piekoszów ul. Wolności od km,14+454 do km 15+730, inwestycja na działkach nr ewid 542, 1083, 1209, 1210 obręb Piekoszów gmina Piekoszów- obiekt budowlany kategorii XXV.
Szczegółowy zakres informacji o zakresie zadania obejmuje projekt budowlano- wykonawczy (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiar robót (załącznik nr 2 do siwz)opracowany przez FARDUB Consulting Sp z o.o. 25-655 Kielce, ul Łódzka 247D. Załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy dla wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca wnosi wadium:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
Uwaga:
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
BS Łopuszno O/Piekoszów Nr 85 8499 0008 0400 0534 2000 0003 z dopiskiem wadium na: Przebudowa drogi powiatowej nr 0485T w miejscowości Piekoszów (ul. Wolności) gmina Piekoszów

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    3. Szczegółowy opis dla wykonawców:
    1). Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia w tym zakresie, zgodnie z Prawem Budowlanym i należy do izby inżynierów budownictwa.
    2). Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub modernizacji dróg o wartości każdej z prac nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, które obejmowały łącznie budowę chodnika oraz kanalizacji deszczowej.
    3). Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki własne w wysokości min. 1.000.000,00 zł.
    4). Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł.
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji:
    a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz
    Wymagana forma dokumentu oryginał
    b). Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z załączonym wzorem kosztorysu ofertowego - załącznik nr 4 do siwz
    Wymagana forma dokumentu oryginał
    2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz,
    Wymagana forma dokumentu oryginał
    b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    c).Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    d). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    e).Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę f).Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do siwz).
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub modernizacji dróg o wartości każdej z prac nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, które obejmowały łącznie budowę chodnika oraz kanalizacji deszczowej.
    Wymagana forma dokumentów:
    wykaz wykonanych robót budowlanych oryginał
    dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    g).Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności(wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do siwz) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
    Wymagana forma dokumentu oryginał
    h). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
    - wymagania dot. kierownika budowy:
    a) uprawnienia budowlane do kierowania budową, zgodnie z Prawem Budowlanym,
    b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    i).Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki własne w wysokości min. 1.000.000,00 zł.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    j).Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    3.Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w pkt IX SIWZ.
    4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznegoalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
    Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    6. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt 2b, 2c, 2e siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VII ppkt 2d siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
    Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
    3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 4 siwz.
    6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 1a, 1b, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j, 3, 5 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piekoszów
ul. Częstochowska 66a
26-065 Piekoszów
Pokój nr 106
lub za zaliczeniem pocztowym. cena siwz: 378,04zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 12:00, miejsce:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów,
ul. Częstochowska 66a,
26-065 Piekoszów
Pokój nr 102 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.