eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PińczówModernizacja systemu grzewczego budynku Liceum Ogólnokształcącego w Pińczowie - wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Pińczów: Modernizacja systemu grzewczego budynku Liceum Ogólnokształcącego w Pińczowie - wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
Numer ogłoszenia: 144906 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3576001, faks 041 3576007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego budynku Liceum Ogólnokształcącego w Pińczowie - wymiana instalacji centralnego ogrzewania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dostepnych po zgłoszeniu na e-mail: inwestycje@pinczow.pl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł w formie określonej w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powinni spełniać warunki ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności związane z art. 22. Oferty wykonawców nie spełniających wymagań będą odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie dołączonych do oferty: - kserokopii uprawnień potwierdzonych za zgodność przez osobę upoważnioną (dokumentów rejestrowych określonych przez SIWZ) - kserokopii co najmniej trzech referencji z ostatnich 3 lat wykonanych robót budowlanych o podobnych zakresie potwierdzonych za zgodność przez osobę upoważnioną, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z SIWZ), - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy oraz polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.pl - BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: inwestycje@pinczow.pl lub w siedzibie zamawiajacego: ul. Zacisze 5 28-400 Pińczów pok. nr 7, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Starostwo Powiatowe ul. Zacisze 5 - sekretariat 28-400 Pińczów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.