Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Opole: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
Numer ogłoszenia: 144903 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego.Zad.1:Pipety automatyczne; Zad.2: Końcówki do pipet automatycznych; Zad.3: Pojemniki z pleksi; Zad.4:Statywy do pipet; Zad.5:Zestaw do pobierania glukozy z TCA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawca składa:1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp;2)zaakceptowany wzór umowy ;3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 ustawy), poprzez zawiązanie konsorcjum lub utworzenie spółki cywilnej, każdy z podmiotów składa w/w oświadczenia i dokumenty.3.W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, (w rozumieniu art. 860-875 ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z póź. zm.), umowa spółki załączona do oferty musi zawierać zapis o odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania spółki. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy należy ustalić pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo w postępowaniu i do zawarcia umowy.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winne być złożone zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. wydanego na podstawie art. 226 ustawy.5.Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.6.Jeżeli Wykonawca ustanowi pełnomocnika w przedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa podpisanego przez osobę uprawnioną zgodnie z KRS-em..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SRÓDMIEŚCIE w OPOLU 45-047 OPOLE ul. Waryńskiego 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 14:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SRÓDMIEŚCIE w OPOLU 45-047 OPOLE ul. Waryńskiego 30 pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pipety automatyczne wraz z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta automatyczna o stałej pojemności 100 ul - 1 szt.;Pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-200 ul - 1 szt.; Pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 1000-5000 ul - 1 szt. Pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10 - 100 ul - 1 szt. Pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 100-1000 ul 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Końcówki do pipet automatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka do pipet 1000 ul - 20.000 szt.;Końcówka do pipety 1000-5000 ul - 4.000 szt.;Końcówka do pipety 10-200 ul - 24.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojemniki do pipet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik z pleksi 16x26x30cm - 1 szt.;Pojemnik z pleksi 31x26x30 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Statywy do pipet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw do pipet automatycznych o zmiennej pojemności obrotowy - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do pobierania glukozy z TCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania glukozy z TCA + kapilara end to end typu CABE - 3.500 szt. Mikrometoda cukry surowica - 1.200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
- Remont w budynku administracyjnym KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 z podziałem na 2 zadania częściowe.
- Wykonanie systemu zamknięć ogniowych (montaż elektrotrzymaczy) w budynku Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu na potrzeby projektu "Równi w edukacji - POczuj dostępność".
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wynajmu powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową, cateringową oraz organizacyjną, obejmująca logistykę pobytu uczestników wizyty studyjnej w Brukseli w dniach 02-04.12.2025r
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego im. dr. Wiesława Romanowskiego w Śremie
- Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych i drobnych materiałów laboratoryjnych/zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań na Wydziałach UR
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku (probówki, igły, uchwyty, korki do probówek, pipety Pasteura, końcówki do pipet, nakłuwacze do drenów) do RCKiK w Słupsku.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





