eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołańczPRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACHCHAWŁODNO, JEZIORKI



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Gołańcz: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: CHAWŁODNO, JEZIORKI
Numer ogłoszenia: 144890 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, fax (067) 261 59 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: CHAWŁODNO, JEZIORKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót drogowych o następującym zakresie: PAKIET nr 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W CHAWŁODNIE Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Główny przedmiot -45231240-2 Stan istniejący: Długość projektowanego odcinka: 218 m Projektowana droga posiada na długości 90 mb nawierzchnię asfaltową grub. 3 cm, na pozostałym odcinku nawierzchnię gruntową. Wzdłuż granic posesji znajduje się chodnik z płytek chodnikowych 35x35x5 ograniczonych obrzeżem. Nawierzchnia gruntowa posiada liczne wyboje, jest również zdeformowana zarówno w przekroju podłużnym jak i poprzecznym. Chodnik jest również bardzo zniszczony. Stan porjektowany: Drogę zaprojektowano w następujący sposób: a)Konstrukcja jezdni: -warstwa ścieralna z masy asfaltowej grub. 3 cm KR 1-2 -warstwa wyrównawcza z masy asfaltowej grub. 3 cm KR 1-2 -warstwa profilowana z masy asfaltowej grub. 2 cm -podbudowa z kruszywa grub 20 cm -warstwa odsączająca z piasku grub. 15 cm. b)konstrukcja chodnika: -nawierzchnia z kostki brukowej grub. 6 cm -podsypka piaskowa grub. 3 cm -warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm c)konstrukcja wjazdu: -nawierzchnia z kostki brukowej grub. 8 cm -podsypka piaskowa grub. 3 cm -podbudowa z kruszywa grub. 20 cm -warstwa odcinająca z piasku grub 10 cm. termin wykonania zadania: 30.10.2007 PAKIET nr 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W JEZIORKACH Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Główny przedmiot -45231240-2 Stan istniejący: Długość projektowanego odcinka: 310 m Projektowana droga posiada na całej długości nawierzchnię gruntową. Nawierzchnia posiada liczne wyboje, jest również zdeformowana zarówno w przekroju podłużnym jak i poprzecznym. Stan porjektowany: Drogę zaprojektowano w następujący sposób: Konstrukcja jezdni: -warstwa ścieralna z masy asfaltowej grub. 3 cm KR 1-2 -warstwa wyrównawcza z masy asfaltowej grub. 3 cm KR 1-2 -podbudowa z kruszywa grub 20 cm -warstwa odsączająca z piasku grub. 15 cm. Szczegółowe informacje dla każdego z pakietów zawarte są w dokumkantacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Tecznicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.12.40 - 45.23.12.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę osobno dla każdego z pakietów a.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę osobno dla każdego z pakietów a.3) Oświadczenie o spełnienie warunków przetargu wypełnione i podpisane przez wykonawcę osobno dla każdego z pakietów a.4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wypełnione i podpisane przez wykonawcę osobno dla każdego z pakietów B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golancz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.