Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Gniewino: Dostawa środków czystosci do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku
Numer ogłoszenia: 14488 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Strzebielinek, 84-250 Gniewino, woj. gdańskie, tel. 0-58 6767690, faks 0-58 6767570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielinek-dps.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystosci do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości, środków higienicznych, drobnego sprzętu gospodarstwa domowego do utrzymania czystości oraz tzw. profesjonalnych środków myjących i dezynfekujących zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ- załącznik nr 1,2 i 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.10.00 - Perfumy i produkty toaletowe 33.72.00.00 - Golarki i zestawy do manikiuru lub pedikiuru 33.71.19.00 - Mydło 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2 i 1.3 mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w ppkt 1.1÷1.2 składa każdy z wykonawców, a w ppkt 1.3 może złożyć wykonawca potwierdzający spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzebielinek-dps.cba.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, 84-250 Gniewino
tel. 58 676-75-70 e-mail: strzebielinek@post.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, 84-250 Gniewino pok.001.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Dostawa środków czystości, środkow higieny osobistej oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości, środkow higieny osobistej oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego do utrzymania czystości, zgodnie z wykazem asortymentowym wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.10.00-7, 33.72.00.00-3, 33.71.19.00-6, 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Dostawa profesjonalnych środków mujących i dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych środków mujących i dezynfekujących, służących do odkażania skóry i powierzchni m.in. kuchennych, zgodnie z wykazem asortymentowym wskazanym w załączniki nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Dostawa środków czystości i artykułów akspoloatacyjnych do maszyn czyszczących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i artykułów akspoloatacyjnych do maszyn czyszczących typu TASKI Swingo 750E i TASKI Ergodisc omni, zgodnie z wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





