Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Wronki: Wykonanie instalacji gazowej w budynku szkolnym w Biezdrowie
Numer ogłoszenia: 144885 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. W. Witosa, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Biezdrowie, Biezdrowo 9, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2547205, fax 0-67 2547205.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wronki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji gazowej w budynku szkolnym w Biezdrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Wymianę palników olejowych na wentylatorowe palniki gazowe w 2 kotłach pracujących na potrzeby c. o. i c. w. u. 2. Wyposażenie kotłowni w system bezpieczeństwa instalacji obejmujący centralkę systemu detekcji, 2 detektory gazu i zawór odcinający. 3. Wykonanie wewnętrzne instalacji gazowej od stacji pomiarowo redukcyjnej do kotłowni. 4. Montaż stacji redukcyjno pomiarowej wraz głównym kurkiem gazowym. 5. Podłączenie do instalacji 2 kuchenek. 6. Wykonanie wymaganych prób i pozyskanie opinii niezbędnych do technicznego odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wpłaca się wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym względzie udokumentują, że: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat min.1 zamówienie o podobnym zakresie, - dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych). Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA oferta spełniająca -wymogi otrzyma ocenę SPEŁNIA natomiast oferta niespełniąjąca wymogów otrzyma ocenę NIE SPEŁNIA i zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - Zał. Nr 1 SIWZ; 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Zał. Nr 2 SIWZ; 3. Kosztorysy ofertowe. 4 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wronki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, ul. Powstańców wlkp. 23, 64-510 Wronki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, ul. Powstańców wlkp. 23, 64-510 Wronki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- "Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z technologią kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Brzeznej" cz. I "Budowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z technologią kotłowni w użytko....." cz. II
- 68/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- 70/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja urządzeń w PSP w Zakrzewie
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.