Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Skawina: Remont instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez PGM
Numer ogłoszenia: 144870 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Bukowska 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2762360 w. 36, fax 012 2762688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego, 100% własność Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez PGM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wewnetrznych instalacji elektrycznych w następujących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez PGM: - Ogrody 18 - Ogrody 11 - Słoneczna 4 - Słoneczna 11 - Szkolna 2 - Wesoła 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) dysponują odpowiednim doświadczeniem -Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował prace polegające na remoncie instalacji elektrycznych - wymaga się co najmniej 2 zadań o wartości powyżej 150 000zł 3) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - Wykonawca musi dysponować osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą odpowiednie uprawnienia 4) dysponują odpowiednim sprzętem i zapleczem technicznym pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłozonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji. b: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d: Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e: Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. f: Zobowiązanie kierownika/ów budowy zgodne z treścią załącznika nr 5 g: Wykaz robót budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wartości, dat wykonania i odbiorców - wymaga się co najmniej 2 zadań polegających na remoncie instalacji elektrycznych o wartości powyżej 150 000zł - na załączniku nr 4 specyfikacji. h: Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie prac zostały wykonane z należytą starannością. i: Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym, pozwalającym na zrealizowanie zamówienia zgodnie z przedmiarem, harmonogramem robót i postanowieniami umowy, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. j: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej ul. Bukowska 1 32-050 Skawina pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej ul. Bukowska 1 32-050 Skawina pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.10.2007.
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w drodze - ul. Słoneczna w Skawinie
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej publicznej nr 601170 K - ul. Widokowa w miejscowości Wola Radziszowska
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





