eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Częstochowa: Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego
Numer ogłoszenia: 144840 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606135, faks 034 3606135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/wzoz_czestochowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników dla Laboratorium Analityczno-Bakteriologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej Specyfikacji części zamówienia - Zadania od 1 do 20. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie Zadanie lub Zadania. 3. Pod pojęciem oferty częściowej należy rozumieć poszczególne Zadania od nr 1 do nr 20 opisujące asortyment i ilości na okres 24 miesięcy 4.Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy. 5.Przedmiot zamówienia w zakresie: a) Zadania nr 1 dotyczy dostawy Odczynników do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami oraz materiałem kontrolnym, z przeglądem technicznym Koagulometru CC-3003 b) Zadania nr 2 dotyczy dostawy Odczynników do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym oraz z przeglądem technicznym analizatora Cobas Micros 60 OTB c) Zadania nr 3 dotyczy dostawy Odczynników do oznaczania parametrów biochemicznych w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym, z przeglądem technicznym analizatora BS 200 d) Zadania nr 4 dotyczy dostawy Testów do analityki ogólnej e) Zadania nr 5 dotyczy dostawy Barwników i odczynników do analityki ogólnej f) Zadania nr 6 dotyczy dostawy Drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku g) Zadania nr 7 dotyczy dostawy Odczynników do immunochemii z dzierżawą analizatora immunochemicznego stołowego, wieloparametrowego, w pełni automatycznego oraz zestawu komputerowego z drukarką h) Zadania nr 8 dotyczy Drobnego sprzętu laboratoryjnego i) Zadania nr 9 dotyczy dostawy Odczynników do pomiaru hemoglobiny glikowanej i mikroalbuminurii przy użyciu aparatu NycoCard Reader II j) Zadania nr 10 dotyczy dostawy Krążków antybiogramowych k) Zadania nr 11 dotyczy dostawy Krążków mykogramowych l) Zadania nr 12 dotyczy dostawy Diagnostycznych Testów krążkowych i paskowych Ł) Zadania nr 13 dotyczy dostawy Gotowych podłoży bakteriologicznych do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepów wzorcowych m) Zadania nr 14 dotyczy dostawy Testów, podłoży bakteriologicznych na płytkach, w probówkach i krążków do oznaczania mechanizmów oporności n) Zadania nr 15 dotyczy dostawy Testów do oznaczania identyfikacji, lekowrażliwości grzybów i patogenów układu moczowego o) Zadania nr 16 dotyczy dostawy Testów biochemicznych i odczynników do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą densytometru z programem komputerowym do odczytu testów p) Zadania nr 17 dotyczy dostawy Podłoży chromogennych i transportowych r) Zadania nr 18 dotyczy dostawy Pasków z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości s) Zadania nr 19 dotyczy dostawy Testów lateksowych do identyfikacji bakteriologicznej t) Zadania nr 20 dotyczy dostawy Testów do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą Elisa ( borelioza, lamblie ) z dzierżawą płuczki 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. 7. Oferowane odczynniki i elementy zużywalne, które są wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późniejszymi zmianami) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6, 38.00.00.00-5, 38.43.45.80-5, 38.43.45.20-7, 30.23.21.10-8, 41.53.00.00-5, 50.42.10.00-2, 39.18.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia pod kątem zgodności z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Ocena ofert w zakresie poszczególnych Zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się minimum 2 głównymi dostawami odczynników odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia wartości minimum: Zadanie nr 1 - 10.000 zł brutto Zadanie nr 2 - 16.000 zł brutto Zadanie nr 3 - 37.500 zł brutto Zadanie nr 4 - 27.600 zł brutto Zadanie nr 5 - 3.000 zł brutto Zadanie nr 6 - 24.500 zł brutto Zadanie nr 7 - 270.000 zł brutto Zadanie nr 8 - 2.500 zł brutto Zadanie nr 9 - 10.000 zł brutto Zadanie nr 10 - 8.000 zł brutto Zadanie nr 12 - 2.850 zł brutto Zadanie nr 13 - 23.000 zł brutto Zadanie nr 14 - 12.700 zł brutto Zadanie nr 15 - 2.750 zł brutto Zadanie nr 16 - 9.900 zł brutto Zadanie nr 17 - 5.800 zł brutto Zadanie nr 18 - 2.600 zł brutto Zadanie nr 19 - 3.400 zł brutto Zadanie nr 20 - 25.300 zł brutto Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia pod kątem zgodności z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Ocena ofert w zakresie poszczególnych Zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia pod kątem zgodności z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Ocena ofert w zakresie poszczególnych Zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że jest objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - w zakresie Zadania nr 7 - min. 500.000 złotych - w zakresie pozostałych Zadań - min. 50.000 złotych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia pod kątem zgodności z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Ocena ofert w zakresie poszczególnych Zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP, lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisje Europejską, ważną w całej Wspólnocie Europejskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010r., nr 107, poz.679 z póżn. zm.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane uprawnienia dotyczą usług serwisowych w zakresie zadań nr 1, 2, 7, 16.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej w ramach unormowania art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych: a)nr katalogowego, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy b)wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania c)wprowadzenia towaru zastępczego w przypadku braku dostępności towaru zamówionego d)zastąpienia towarem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy e)obniżenia wynagrodzenia, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy f)obniżenia cen jednostkowych określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy g)nazwy lub producenta oferowanego preparatu pod warunkiem zachowania tych samych parametrów, w przypadku braku dostępności danego towaru h)podwykonawstwa, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, i)osób upoważnionych, o których mowa w § 2 w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/wzoz_czestochowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Sobieskiego 7a (pok. nr 303). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle SIWZ za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą ul. Sobieskiego 7a 42-200 Częstochowa Sekretariat pok. nr 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do oznaczania parametrów koagulologicznych w materiale biologicznym wraz z kalibratorami oraz materiałem kontrolnym z przeglądem technicznym Koagulometru CC-3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki, kalibratory i materiał kontrolny zgodnie z Zadaniem nr 1. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do oznaczania parametrów hematologicznych w materiale biologicznym wraz z materiałem kontrolnym oraz z przeglądem technicznym analizatora Cobas Micros 60 OTB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki, materiał kontrolny zgodnie z Zadaniem nr 2. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do oznaczania parametrów biochemicznych w materiale biologicznym wraz z wzorcami i kalibratorami oraz materiałem kontrolnym, z przeglądem technicznym analizatora BS 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki, wzorce, kalibratory zgodnie z Zadaniem nr 3. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kasetkowe i paski zgodnie z Zadaniem nr 4. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: barwniki i odczynniki zgodnie z Zadaniem nr 5. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymazówki, probówki, końcówki do pipet , pipety, szkiełka, ezy, stazy, bagietki itp. zgodnie z Zadaniem nr 6. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki do immunochemii z dzierżawą analizatora immunochemicznego stołowego, wieloparametrowego, w pełni automatycznego oraz zestawu komputerowego z drukarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, materiały eksploatacyjne zgodnie z Zadaniem nr 7. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 41.53.00.00-5, 39.18.00.00-7, 50.42.10.00-2, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety, stazy, statywy laboratoryjne zgodnie z zadaniem nr 8. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki do pomiaru hemoglobiny glikowanej i mikroalbuminurii przy użyciu aparatu NycoCard Reader II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i kapilarki zgodnie z Zadaniem nr 9. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Krążki antybiogramowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki zgodnie z Zadaniem nr 10. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Krążki mykogramowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki zgodnie z Zadaniem nr 11. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Diagnostyczne Testy krążkowe i paskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki i testy zgodnie z Zadaniem nr 12. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Gotowe podłoża bakteriologiczne do hodowli, identyfikacji (płytki) oraz szczepy wzorcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe podłoża i szczepy wzorcowe zgodnie z Zadaniem nr 13. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Testy, podłoża bakteriologiczne na płytkach, w probówkach i krążki do oznaczania mechanizmów oporności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, podłoża i krążki zgodnie z Zadaniem nr 14. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Testy do oznaczania identyfikacji, lekowrażliwości grzybów i patogenów układu moczowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy zgodnie z zadaniem nr 15. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej wraz z dzierżawą densytometru z programem komputerowym do odczytu testów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i odczynniki zgodnie z Zadaniem nr 16. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Podłoża chromogenne i transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża zgodnie z Zadaniem nr 17. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski zgodnie z Zadaniem nr 18. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy zgodnie z Zadaniem nr 19. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Testy do diagnostyki chorób infekcyjnych metodą Elisa ( borelioza, lamblie ) z dzierżawą płuczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy zgodnie z Zadaniem nr 20. Podane ilości są szacunkowym (wstępnym) zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ostateczna ilość będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb wynikających z działalności diagnostycznej Zamawiającego w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.