Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Zdzieszowice: Zakup paliw płynnych i olejów eksploatacyjnych do pojazdów ZGKiM Zdzieszowice
Numer ogłoszenia: 14480 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie, tel. 077 4064480, fax 077 4064499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdzieszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZGKiM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych i olejów eksploatacyjnych do pojazdów ZGKiM Zdzieszowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmować będzie zakupy paliw wg przewidywanych ilości i rodzajów: Paliwa płynne do pojazdów ZGKiM Zdzieszowice 1)do 40 000 litrów oleju napędowego ON, 2)do 1 200 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95, Oleje eksploatacyjne, z przeznaczeniem do uzupełniania układów mechanicznych i chłodniczych w pojazdach ZGKiM: 1)do 150 litrów uniwersalnego oleju przekładniowo-hydraulicznego 2)do 150 litrów oleju silnikowego (parametry do uzgodnienia z zamawiającym) 3)do 50 litrów oleju do silników dwusuwowych 1:50 (parametry do uzgodnienia z zamawiającym) 4)do150 litrów płynu chłodniczego (parametry do uzgodnienia z zamawiającym) 5)do 20 kilogramów smaru maszynowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.00.00 - Oleje lekkie i średnie oraz produkty pochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.34.00 - Oleje do kół zębatych Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.14.00 - Oleje do kół zębatych Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe Oryginalny kod CPV: 24.81.00.00 - Płyny chłodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze Oryginalny kod CPV: 24.66.11.00 - Smary Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.11.00 - Smary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonywali podobne roboty , w zakresie jakościowym i ilościowym w okresie ostatnich 5 lat(referencje konieczne na druku załącznik nr 3 do SIWZ); 2.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz prowadzą działalność objęta przedmiotem zamówienia na terenie Gminy Zdzieszowice, ze względu na fakt, że tankowanie pojazdó ZGKiM Zdzieszowice poza terenem Gminy nie byłoby opłacalne pod kątem ekonomicznym; 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz personelu załącznik nr 4 do SIWZ); 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). -Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. -Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. -Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. -Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). 2.w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący wskład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4.składając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 1.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 1. Oferta musi zawierać następujące składniki, dokumenty i oświadczenia: a.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku załącznik nr 2 do SIWZ), b.kosztorys ofertowy wykonany na podstawie kosztorysu ślepego będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ; c.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d.aprobaty techniczne, certyfikaty etc. na wykorzystywane materiały budowlane; e.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; g.aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: (a)osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b)urzędujących członków władz osób prawnych. 1.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert]; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 3.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 4.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na formularzu ofertowym wg zał. nr 3 do SIWZ, 5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (np. ksero uprawnień budowlanych i potwierdzenia przynależności do izby inżynieryjnej) 6.spis posiadanych maszyn i sprzętu budowlanego wykorzystywanego przy realizacji zamówienia; 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewła¬ściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 5. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wschodnia 2 47-330 Zdzieszowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wschodnia 2 47-330 Zdzieszowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- Dostawa paliwa w 2026 roku do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Kolno
- Dostawa paliw poprzez tankowanie pojazdów na stacjach z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji
- Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe Urzędu Miejskiego w Kudowie-Zdroju w latach 2026 i 2027
więcej: Ropa naftowa i destylaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





