eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Nadzorowanie Kontraktu III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Rzeszów: Nadzorowanie Kontraktu III
Numer ogłoszenia: 14478 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8536728, fax 017 8509658, 8535483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzorowanie Kontraktu III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC dla zadania pn: KONTRAKT III -ROZBUDOWA ZBIORNIKÓW WYRÓWNAWCZYCH WODY w ramach Projektu pn. Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej współfinansowanego przez FUNDUSZ SPÓJNOŚCI. Przedmiotem Kontraktu III jest budowa jednego zbiornika wyrównawczego wody z komorą zasuw. Zbiornik zaprojektowano jako żelbetowy, monolityczny, o nieregularnym kształcie i o niejednolitej wysokości, z prefabrykowanym stropem i dachem w konstrukcji stalowej. W zbiorniku znajdują się dwie komory wodne, żelbetowe. Dodatkowo, dla właściwego przechowywania (obiegu) wody w każdej z komór, zaprojektowano pionowe przegrody kierunkowe, żelbetowe, które związane są z żelbetowymi słupami konstrukcji nośnej stropu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi której przedmiotem jest nadzorowanie robót budowlanych zbiornika wody o pojemności min. 2000 m3 lub obiektów o charakterze przemysłowych o kubaturze min. 5000 m3. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Koordynator projektu - musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne i 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3 lata w zarządzaniu budowami zbiorników wody o pojemności min. 2000 m3 lub obiektów o charakterze przemysłowym o kubaturze min 5000 m3 oraz doświadczenie w kierowaniu kontraktami o wartości nie mniejszej niż 2 mln. PLN. Przewidziane zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu. 2. Inżynier w branży konstrukcyjno - budowlanej - powinien posiadać uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej do kierowania i nadzorowania robotami lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie rzeczowym Kontraktu III, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorze nad budowami zbiorników wody o pojemności min. 2000 m3 lub obiektów o charakterze przemysłowym o kubaturze min 5000 m3. 3. Inżynier branży sanitarnej - powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych do kierowania i nadzorowania robotami lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie rzeczowym Kontraktu III, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym dwa lata w zakresie budowy zbiorników wody lub urządzeń wodociągowych oraz doświadczenie w co najmniej jednym rozruchu zbiorników wody o pojemności min. 2000 m3 lub obiektów o charakterze przemysłowym, o kubaturze min 5000 m3. 4. Inżynier branży elektrycznej - powinien posiadać uprawnienia budowlane w branży elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie budowy zbiorników wody o pojemności min. 2000 m3 lub obiektów o charakterze przemysłowym, o kubaturze min 5000 m3 które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej. Wszystkie wyżej wymienione osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy osoby te nie posługują się biegle językiem polskim, Wykonawca może spełnić ten warunek poprzez zatrudnienie na własny koszt tłumacza, który zapewni obsługę tych osób przez okres realizacji przedmiotu zamówienia. Funkcję koordynatora projektu może również sprawować jeden z w/w specjalistów. c) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa -w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 100 tys. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 tys. PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; g) odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokument stwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; h) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, i) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 ze zm.) oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I.1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 12:00, miejsce: MPWiK Sp. z o.o. w Rzeszowie, ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, Sekretariat (pok. nr 104).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej współfinansowany przez Fundusz Spójności, nr Ref. 2003/PL/16/P/PE/040

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.