eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Żabia Wola: Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola
Numer ogłoszenia: 144770 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98770 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 4 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 89, poz 625 z późn. zm) b) Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w obiektach gminy Żabia Wola dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.05.2013r do 30.04.2014 - załącznik nr 1 do SIWZ c) Rzeczywista ilość zakupionej energii elektrycznej będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. d) Zestawienie punków odbioru wraz z mocą umowna znajduje sie w załączniku nr 4 do SIWZ. e) Dostarczana Zamawiającemu energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne, rozporządzeniami przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. f) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy. g) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający jest odbiorcą końcowym, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo energetyczne. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. h) Wymagania stawiane Wykonawcy: Jeżeli Wykonawca nie świadczy usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na terenie Gminy Żabia Wola musi posiadać podpisana umowę lub promesę umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Żabia Wola umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej objętej niniejszym zamówieniem. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; 3) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. a) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako maksymalne nominalne zobowiązanie Zamawiającego ustalone jako iloczyn jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. b) Rozliczenie wynagrodzenia będzie się odbywało na podstawie cen jednostkowych i rzeczywistego poboru energii . Cena jednostkowa zawiera: cenę realizacji zamówienia. c) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym.. d) Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą. 4) Warunki płatności: a) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będą wytyczne i zalecenia określone w niniejszej Specyfikacji. Płatności będą odbywać się cyklicznie na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego na podstawie faktur Wykonawcy wystawionych w.g. cen jednostkowych określonych w ofercie. b) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. c) Ostateczna wysokość wynagrodzenia może być inna, jeżeli będzie to wynikało z rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego. d) Po upływie okresu rozliczeniowego realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca wystawi faktury za poprzedni okres z tytułu dostawy energii elektrycznej, które będą zawierać m.in. wyszczególnienie wszystkich pozycji kosztowych. Faktury płatne będą w terminie 30 dni od zakończenia danego okresu rozliczeniowego. e) Okres rozliczeniowy jest zgodny z taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Faktury za energię elektryczną w okresach rozliczeniowych należy wystawić zgodnie z zał. Nr 4 f) Za termin zapłaty faktury uznaje się dzień wpływu środków na konto Wykonawcy. g) Wykonawca zobowiązany jest do bilansowania handlowego na własny koszt, poprzez rozliczanie niezbilansowania powstałego pomiędzy zgłoszonym wolumenem energii w ramach Umowy, a rzeczywiście zakupioną energią elektryczną w okresach rozliczeniowych, w ramach ustalonej ceny za sprzedaną energię elektryczną Zamawiającego. 5) Inne wymagania stawiane Wykonawcy a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGA- OBRÓT SA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251443,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 279559,76

  • Oferta z najniższą ceną: 279559,76 / Oferta z najwyższą ceną: 306768,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.