Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Toruń: Dostawa bielizny i pościeli szpitalnej, masek chirurgicznych, serwet operacyjnych, ubrań, fartuchów i sukienek operacyjnych, pieluch z tetry
Numer ogłoszenia: 144759 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny i pościeli szpitalnej, masek chirurgicznych, serwet operacyjnych, ubrań, fartuchów i sukienek operacyjnych, pieluch z tetry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1 - dostawa bielizny i pościeli szpitalnej Zadanie Nr 2 - dostawa masek chirurgicznych Zadanie Nr 3 - dostawa serwet operacyjnych Zadanie Nr 4 - dostawa ubrań, fartuchów i sukienek operacyjnych Zadanie Nr 5 - dostawa pieluch tetrowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do minimalnej kwoty stanowiącej 50% ceny oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a) wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896), b) kartę techniczną tkaniny potwierdzającą spełnianie parametrów określonych normą PN- EN 13795 5. Próbki oferowanych serwet operacyjnych, fartuchów operacyjnych, ubrań operacyjnych damskich i męskich oraz sukienek operacyjnych po minimum 1 szt. każdego asortymentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa bielizny i pościeli szpitalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powłoka 200cm x 140cm biała z niebieskim paskiem i napisem , SŁUŻBA ZDROWIA( 100% bawełna ) szt. 4000 Prześcieradło 240cm x 160cm białe z niebieskim paskiem i napisem SŁUŻBA ZDROWIA ( 100% bawełna ) szt.4800 Powłoka 90cm x 80cm biała z niebieskim paskiem i napisem SŁUŻBA ZDROWIA ( 100% bawełna )szt.4000 Poszewka 55cm x 40cm biała z niebieskim paskiem i napisem SŁUŻBA ZDROWIA( 100% bawełna )szt.60 Podkład 140cm x 90cm biały z niebieskim paskiem i napisem SŁUŻBA ZDROWIA ( 100% bawełna )szt.2000 Worek do brudnej bielizny 120cm x 100cm ( tkanina pościelowa bawełniana lub elanobawełna o masie ok. 160g )szt.1400 Worek do pieluch 50cm x 45cm bawełna biała z trokami o dł. 35cm i szerokości 1cm szt.160 Worek do pakowania bielizny po sterylizacji płócienny, biały, podstawa 35cm x 20cm , wysokość 40cm szt.280 Worek na inkubator białe płótno 100cm x 50cm, wysokość 60cm szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa masek chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirurgiczna z gazy szt. 2400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa serwet operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna zielona 90cm x 90cm szt. 1400 Serweta operacyjna zielona 140cm x 150cm szt. 1200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ubrań, fartuchów i sukienek operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukienka operacyjna zielona nierozpinana dekolt w kształcie litery V krótki rękaw trzy kieszenie szt. 800 Ubranie operacyjne męskie zielone, bluza nierozpinana dekolt w kształcie litery V krótki rękaw, trzy kieszenie , spodnie-nogawki proste, w pasie wykończone paskiem z gumą szt. 1800 Ubranie operacyjne damskie zielone, bluza nierozpinana dekolt w kształcie litery V krótki rękaw, trzy kieszenie, spódnica wąska, długość przed kolana w pasie wykończona paskiem z gumką szt. 400 Fartuch operacyjny zielony, długi rękaw wykończony bawełnianym ściągaczem, wzmocniony (podwójny ) przód i rękawy, zakładany, wiązany z tyłu na troki szt. 1800 Koszula dla położnic biała wiązana z przodu, krótki rękaw, długość ¾, dekolt w kształcie litery V szt. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa pieluch tetrowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy tetrowe 70cm x 80cm białe szt. 20000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- usługa świadczenia poradnictwa psychologicznego w ramach projektu "Zdrowi i aktywni 2",
- Opracowanie koncepcji rozwoju społeczności energetycznej utworzonej przez GMT,przeprowadzenie warsztatów i wizyty studyjnej dla pracowników UMT i liderów społeczności energetycznej tworzonej przez GMT
- Remont budynku przy ul. Mickiewicza 24/26 w Toruniu
- Wykonanie nowego systemu oświetlenia i klimatyzacji w siedzibie GiOPTD w Toruniu przy Rynku Nowomiejskim 17
- Dostawa samochodu specjalnego operacyjnego typ lekki do jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa kujawsko - pomorskiego - 3 sztuki
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania KPWK OHP, położonych w miejscowościach: Grudziądzu i Toruniu w II półroczu 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Dostawy sterylnych serwet oper., jednoraz. pokryć i prześcieradeł higienicznych, jednoraz. czepków , masek ochronnych i chirurg, sterylnych fartuchów, jednoraz. odzieży i odzieży ochr. ujęte w 10 zad
- Dostawy dziecięcych pieluszek jednorazowego użytku do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
- DOSTAWA - OBŁOŻENIA OPERACYJNE
- "Dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
więcej: Pieluszki dla niemowląt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.