eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Górawykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14471

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kamienna Góra: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Stanisław Wąsala, ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6450100, fax 075 6450111, e-mail: powiat@kamienna-gora.pl, www.kamienna-gora.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, - odbiór i kasacja tablic zwracanych podczas przerejestrowywania wszystkich rodzajów pojazdów. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą odpowiadać warunkom zawartym w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z 2002 roku późniejszymi zmianami). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze, ul. Broniewskiego 15, Wydział Komunikacji i Drogownictwa, pok. 103. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamawiajacy w oparciu o posiadane doświadczenie szacuje, że w okresie 3-letnim obowiązywania umowy zamówi: 1. Tablice samochodowe jedno i dwurzędowe - 15.000 szt.(7.500 kompl.) 2. Tablice ciągnikowe / motocyklowe - 700 szt. 3. Tablice motorowerowe - 200 szt. 4. Tablice indywidualne - 10 szt.(5 kompl.) 5. Wtórniki tablic - 200 szt. Oddanych do kasacji będzie, ze względu na ich specyfikę, mniejsza ilość tablic. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym zamówieniu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonaną i dostarczoną partię zamówienia dokonywana będzie w terminie 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2006, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze, ul. W. Broniewskiego 15, sala konferencyjna, III piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.