eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekBudowa kanalizacji sanitarnej części Brzostku wzdłuż potoku Słonego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Brzostek: Budowa kanalizacji sanitarnej części Brzostku wzdłuż potoku Słonego
Numer ogłoszenia: 144709 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, fax 014 6830111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.alpha.pl www.ugbrzostek.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej części Brzostku wzdłuż potoku Słonego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia: -Kolektor sanitarny PVC-U 315x9,2 mm mb 305,60 -Kolektor sanitarny PVC-U 250x7,3 mm mb 328,00 -Kolektor sanitarny PVC-U 200x5,9 mm mb 487,40 -Kolektor sanitarny PVC-U 160x4,7 mm mb 323,97 -Rurociąg tłoczny PE 125x7,4 mm (wymiana) mb 263,50 -Rurociąg tłoczny PE 110x6,6 mm mb 100,45 -Rurociąg tłoczny PE 90x5,4 mm mb 181,80 -Sieciowe przepompownie ścieków P-1, P-2 wraz z zasilaniem elektrycznym szt 2 -Modernizacja istniejącego systemu P-3a mb 263,5 -Przekroczenie kanalizacją drogi krajowej, powiatowej i dróg gminnych oraz potoku Słonego -Usunięcie i wykonanie wraz z zabezpieczeniem kolizji i skrzyżowań z gazociągami, kablami energetycznymi, telefonicznymi, urządzeniami melioracyjnymi i innymi przeszkodami terenowymi występujacymi na trasie kanalizacji zgodnie z projektem wraz z poniesieniem ewentualnych opłat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł. słownie: piętnaście tysiecy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz warunki dodatkowe określone przez zamawiającego poniżej: I. Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on mini-malne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne. 1. Wykonawca dysponować będzie: 1.1. Kierownikiem budowy pełniącym obowiązki kierownika robót budowlanych w specjalności instala-cyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświad-czeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów bu-downictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.2. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownika budowy pełniącego, również obowiązki kierownika robót w pecjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodnokanalizacyjnych, kierowników robót, którzy: - kierownik budowy - musi posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi przez które należy rozumieć roboty budowlane w zakresie sieci i urządzeń wodnokanalizacyjnych. Przez lata doświadczenia zawodowego rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, 1.3. Wykonawca posiada przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się ogłosze-nia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości 30 pracowników (na podstawie druku DRA lub równoważnego). 1.4. Wykonawca posiada przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości 3 osób. 1.5. Wykonawca posiada sprzęt w ilości, wydajności i jakości gwarantujący przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie prze-widzianym umową, w tym koparki w ilości 2 szt., samochody ciężarowe w ilości 2 szt. 1.6. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Pu-blicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty bu-dowlane o łącznej wartości 1.000.000,00 zł w tym przynajmniej jedno z nich o wartości co naj-mniej 500.000,00 zł. w zakresie sieci wodno kanalizacyjnej. 1.7. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - za ten okres, obrót w kwocie minimum 1.000.000,00 zł. 1.8. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia, co najmniej 10.000,00 zł. 1.9. Wykonawca posiada płynność finansową w wysokości, co najmniej 500.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (zamawiający przewiduje płatność końcową za wykonanie zadania). 1.10. Udzieli gwarancji na roboty budowlane w wymiarze 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowe-go robót. 1.11. Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie warunków określonych w pkt. 1.1 - 1.10. Warunek określony w pkt 1.11 muszą spełnić wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wy-konanie zamówienia, lecz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, może być podpisane przez pełnomocnika. II. Status prawny - wymagane dokumenty. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewiden-cji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określo-nym nim terminem ważności), dotyczące Kierownika Budowy, o których mowa pkt I, 1.1. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają-cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubez-pieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo za-mówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich dot. pkt. 1, 3, 4 5. III.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1.Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z prze-pisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonaw-ców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określa-jących obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obro-towe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2.Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wyko-nawców każdy z nich ma obowiązek złożyć wymagane wyżej dokumenty. IV.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz w okresie ostat-nich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykony-waniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca spo-rządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nale-życie. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty, wymagalnych dokumentów - jak wskazano w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy (wg wzoru - załącznik nr 1). Dowód wniesienia wadium w wys. 15.000,- zł Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia ( patrz art. 23 ust.2)- w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje dokument rejestracyjny każdego ze wspólników spółki. Dopuszcza się odpisy (zaświadczenia) starsze, pod warunkiem, że organ wydający potwierdził aktualność (obowiązywanie) tego dokumentu (w ciągu ostatnich 6-ciu miesięcy). Dokument ten winien potwierdzać zgodność profilu działania wykonawcy z przedmiotem przetargu. Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru - załącznik nr 3) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru - załącznik nr 4) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia, o których mowa powyżej winny potwierdzać odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych branży sanitarnej osoby typowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Załączyć aktualny dokument potwierdzający przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga. Jeżeli osoba ta nie jest zatrudniona u wykonawcy należy dołączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie typowanej osoby na objęcie funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (wg wzoru - zał.nr 6). W zestawieniu tym należy jednoznacznie wskazać (wyróżnić) co najmniej dwa zamówienia o podobnym do przedmiotu przetargu charakterze wykonanie z należytą starannością jako Generalny Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowanie (przy czym jedno z nich conajmniej w ciągu ostatnich 3 lat). Wymagane jest jednoznaczne potwierdzenie zrealizowanego zakresu wynikające z referencji lub innych dokumentów. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.(np. referencje, listy polecające, inne dokumenty). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (wg wzoru - załącznik nr 7). Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat. (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) (wg wzoru - załącznik nr 8). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (w tym dotychczasowych doświadczeń zawodowych przy realizacji podobnych zamówień) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (wg wzoru - załącznik nr 9). Dokumenty, o których mowa w pkt 9-14 winny potwierdzać, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). Informację banku lub SKOK-u, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającej dostęp do środków (aktywa płynne lub zapewniony kredyt) w wys. co najmniej 500 tys. zł (które mogą być wpłacone w ramach kontraktu) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Tabela elementów scalonych + kosztorys ofertowy. - jako nierozerwalna część oferty . Cena oferty musi być zgodna z sumą z tabeli elementów scalonych. Dokument stwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio ze stosownego rejestru. Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy zał. Nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. brzostek.alpha.pl www.ugbrzostek.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek biuro Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.