Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Gdańsk: dostosowanie pomieszczeń do wymogów RMZ z dnia 10.11.2006 w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia ZOZ, remont dachu budynku głównego, roboty zewnętrzne.
Numer ogłoszenia: 144676 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie pomieszczeń do wymogów RMZ z dnia 10.11.2006 w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia ZOZ, remont dachu budynku głównego, roboty zewnętrzne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń w budynku głównym Zamawiającego do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006r nr 213 poz. 1568), remont dachu budynku głównego, roboty zewnętrzne na terenie posesji Zamawiającego przy ulicy Hoene Wrońskiego 4 w Gdańsku. 1) Dla czytelności remontu, przedmiar robót podzielono na III części: A. część I: roboty wewnętrzne - remont wejścia do budynku z montażem windy schodowej dla osób niepełnosprawnych oraz remont części pomieszczeń parteru, adaptacja sali telewizyjnej i kuchni na pracownię pobierania krwi, remont WC dla dawców krwi, adaptacja pokoju na gabinet kwalifikacji dawców przez lekarza, WC dla niepełnosprawnych, składzik porządkowy, umywalnia dla dawców przed pobraniem krwi, magazynki, wywiezienie i utylizacja gruzu. B. część II: remont pokrycia dachu budynku głównego o pow. ok. 1095 m2 i wymiana rynien budynku mroźni. C. część III: roboty zewnętrzne - wykonanie nowej bramy wjazdowej, rozbiórka wiaty i wykonanie parkingu dla dawców krwi, wykonanie parkingu dla ambulansu do pobierania krwi na bazie 3 osiowego autobusu turystycznego. 2) Zakres prac obejmuje wyburzenia, rozkucia, rozbiórki oraz: A. Prace montażowo-budowlane w zakresie elementów konstrukcji, wykończenia budowlanego. B. Instalacji: -elektrycznych (instalacje wewnętrzne i zewnętrzne 230V, oświetlenia ogólnego z osprzętem, gniazd wtykowych) - sanitarnych powiązane z istniejącymi instalacjami (instalacje wodociągowe wody użytkowej, instalacja kanalizacyjna, instalacja wewnętrzna co, instalacja wentylacji) 3) Wykonawca na wykonywane roboty budowlane udzieli przynajmniej 18 miesięcznej gwarancji. 4) Szczegóły zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunki ideowe, kosztorys ślepy i przedmiar robót, które otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert ostatecznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11800,00 PLN w momencie składania ofert ostatecznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym; wykażą niekaralność ubiegając się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; wykażą nie-zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; potwierdzą, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; wykażą znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykażą się posiadaniem polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. oraz 1.1. załączą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto wykonaną w budynku użyteczności publicznej zwłaszcza w zakładzie opieki zdrowotnej, szpitalu lub innym ww. budynku, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), a w szczególności: a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) dysponują osobą/osobami posiadającą/ymi uprawnienia budowlane do wykonywania stosownych instalacji. 1.3. Osoby, o których mowa w pkt. a) i b) muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz wykażą się aktualną na dzień składania wniosków przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Przedłożą informację dotyczącą podwykonawców i powierzonej im części zamówienia, która może być wykonana w zakresie stosownych instalacji - jeżeli Wykonawca przewiduje taką opcję. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego wskazania w ofercie ostatecznej tej części zamówienia oraz do podania nazwy (firmy) adresu i telefonu osoby trzeciej oraz uprawnień w zakresie realizacji robót branżowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.1 polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na wykonane roboty budowlane przynajmniej 18 miesięcznej gwarancji. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawcę. 6. Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym: Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia za które wykonawca otrzyma 70 pkt. Za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie zamówienie (nie więcej niż 5 zamówień) o określonej wartości wykonawca otrzyma 5 pkt. Każde następne zamówienie wymienione powyżej 5 zamówienia nie będzie już przez Zamawiającego punktowane. Wykonawca który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza liczba punktów). W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych zamówień przed dniem wszczęcia postępowania. Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Bw - wykonawcy podlegający badaniu Bo - badana oferta On- oferta z największą liczbą punktów Bw=Bo/Onx100% Jeżeli liczba wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jaki wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunki ideowe, kosztorys ślepy i przedmiar robót. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 % Wartość punktowa kryterium ceny będzie wyliczana wg wzoru: Wartość punktowa ceny = R x (Wmin. / Wof. X 100) R - ranga ocenianego kryterium, Wmin. - minimalna wartość brutto Wofer. - oferowana wartość brutto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Sytuacja Podmiotowa 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do ich uzupełnienia i w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, spowoduje odrzucenie oferty. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. II. Sytuacja Przedmiotowa Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swym zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż brutto 250 tys. zł wykonaną w budynku użyteczności publicznej, zwłaszcza w zakładzie opieki zdrowotnej, szpitalu lub innym, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu www.krew.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zostanie wysłana wraz z zaproszeniem do składania ofert. Opłata brutto 18,30 PLN. Faktura VAT wystawiona będzie Wykonawcy i wysłana będzie wraz z zaproszeniem do składania ofert i SIWZ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat dyrekcji, siedziba Zamawiającego, adres jak w pkt I.1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





