eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Szczecinek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Szczecinek: Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Szczecinek
Numer ogłoszenia: 144665 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107073 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczecinek, ul. Pilska 3, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3743294, faks 94 3742008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Szczecinek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Szczecinek. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Realizacja projektu obejmuje: 1)Dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek 2)Dostawę wyposażenia meblowego, 3)Dostawę sprzętu elektronicznego i multimedialnego 4)Dostawę sprzętu AGD 5)Dostawę i montaż rolet okiennych 6)Dostawa i montaż obudowy grzejników 7)Organizację placów zabaw 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone pomoce dydaktyczne, zabawki, wyposażenie i sprzęt muszą być nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. b) Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Dla zadań 1-4 wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia odbioru W uzasadnionych przypadkach okres gwarancji może ulec zmianie. Dla pozostałych (5-7) zadań: 36 miesięcy od dnia odbioru c) Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa w Gwdzie Wielkiej, ul. Polna 21, 78-422 Gwda Wielka Szkoła Podstawowa w Wierzchowie, 78-411 Wierzchowo 40 Szkoła Podstawowa w Parsęcku, Parsęcko 69, 78-400 Szczecinek Szkoła Podstawowa w Żółtnicy ul. Szkolna, Żółtnica 13, 78-400 Szczecinek Szkoła Podstawowa w Turowie, Turowo 78, 78-400 Szczecinek d) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt i wyposażenie na własny koszt. e) Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych i wyposażenia, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. f) Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. g) Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane h) organizacja placów zabaw obejmuje: dostawę urządzeń zabawowych i elementów ogrodzenia oraz ich montaż w miejscowościach: Parsęcko, Wierzchowo, Gwda Wielka i Żółtnica. 3. 3. Informacja dotycząca udziału podwykonawców: a)Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. b)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. c)Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. d)Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. 4. Opis części zamówienia jeśli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ: 1)Zadanie nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek 2)Zadanie nr 2 - dostawa wyposażenia meblowego 3)Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego, 4)Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu AGD 5)Zadanie nr 5 - dostawa i montaż rolet okiennych 6)Zadanie nr 6 - dostawa i montaż obudowy grzejników 7)Zadanie nr 7 - organizacja placów zabaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne 39.71.34.30 - Odkurzacze 42.71.61.20 - Pralki 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 44.23.10.00 - Gotowe panele ogrodzeniowe 44.31.31.00 - Siatka druciana ogrodzeniowa 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Szczecinek.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp.z.oo, ul.P.O.W 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55946,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64072,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa wyposażenia meblowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp.z.oo., ul.P.O.W 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68004,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72583,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72583,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73673,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND s.c,, ul. Wieczorka 2a/107, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4921,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5605,11

  • Oferta z najniższą ceną: 5605,11 / Oferta z najwyższą ceną: 5605,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - organizacja placów zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Apis, Jadwiga Oziębło, ul.Kolaniki 19, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107872,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121450,20

  • Oferta z najniższą ceną: 121450,20 / Oferta z najwyższą ceną: 121450,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.