Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Bolesławiec: Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 144652 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Mikołaja Brody 12, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732-24-58, fax 0-75 732-24-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4bc.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bolesławcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej w ilości 93.45 m2 (II etap) oraz remont elewacji budynku SP Nr 4 w Bolesławcu, łącznie z robotami rozbiórkowymi, wymianą stolarki okiennej z tworzyw sztucznych i montażem drzwi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 PZP i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 10 lat gwarancji na zamontowane okna i drzwi oraz co najmniej trzyletniej gwarancji na wykonane roboty. 3. Wykonawca dysponuje osobą (osobami) do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, będącą jednocześnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art.24 ust.4 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Kosztorys ofertowy (sporządzony wg pozycji przedmiaru robót). 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.22 ustawy Pzp - Zał. Nr 2. 5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami, posiadających wymagane uprawnienia w branży ogólnobudowlanej, będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego- Zał. Nr 3. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zadań odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia - Zał. Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch zadań. 7. Dane dotyczące podwykonawców - Zał. Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4bc.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mikołaja Brody 12; 59-700 Bolesławiec.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 4, (sekretariat) 59-700 Bolesławiec, ul. Mikołaja Brody 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- -"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2025.
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Miasta Bolesławiec
- Dzierżawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Bolesławcu
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie termomodernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej oraz budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym.
- Roboty budowlane: 1. Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby służby garnizonowej w budynku nr 301 Zegrze 2. Remont pomieszczeń w budynku nr 10
- SVA/4620-232/2025 Termomodernizacja budynków nr 18, 19, 20 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg.
- Przebudowa części budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.