eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ukówUS£UGI PRALNICZE BIELIZNY SZPITALNEJ DLA SZPITALA ¦W. TADEUSZA W £UKOWIE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-05-12

£uków: US£UGI PRALNICZE BIELIZNY SZPITALNEJ DLA SZPITALA ¦W. TADEUSZA W £UKOWIE
Numer og³oszenia: 144616 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie , ul. Dr Andrzeja Rogaliñskiego 3, 21-400 £uków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: US£UGI PRALNICZE BIELIZNY SZPITALNEJ DLA SZPITALA ¦W. TADEUSZA W £UKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych bielizny szpitalnej, w tym tak¿e z oddzia³u zaka¼nego, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi i re¿imem obowi±zuj±cym w zak³adach opieki zdrowotnej 2. Za bieliznê szpitaln± uwa¿a siê: bieliznê po¶cielow± ogólno - szpitaln±, bieliznê operacyjn±, bieliznê noworodkow±, bieliznê z oddzia³u zaka¼nego, koce, pi¿amy, szlafroki, zas³ony , firany, obrusy, rêczniki, ubrania szpitalne /odzie¿ ochronna/, poduszki, materace, mopy, ¶cierki, w tym do pod³óg. 3. Przewidywana ilo¶æ zleconej do prania bielizny wynosi 120 000 kg rocznie. 4. Us³ugi pralnicze odbywaæ siê bêd± poza terenem Szpitala z wykorzystaniem pomieszczeñ przeznaczonych na przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie bielizny. 5. Us³ugi pralnicze obejmuj± m.in.: - przyjmowanie brudnej bielizny w punkcie spedycyjnym Wykonawcy /na terenie zak³adu Zamawiaj±cego/. Przyjmowanie odbywaæ siê bêdzie we wszystkie dni robocze, ewentualnie, zgodnie zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego w dni ustawowo wolne od pracy, ustalane ka¿dorazowo z Wykonawc±. - ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny. Bielizna dostarczana przez Zamawiaj±cego powinna byæ oznakowana nazw± komórki. Rozliczanie ilo¶ci przekazanej i wydawanej bielizny odbywaæ siê bêdzie na standardowych drukach specyfikacji dla bielizny szpitalnej, za pokwitowaniem pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiaj±cego; - przeprowadzanie dezynfekcji bielizny zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych oddzia³ów szpitalnych; - pranie, suszenie, prasowanie i maglowanie bielizny. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddzia³ów szpitalnych. - naprawianie bielizny uszkodzonej, w tym: cerowanie, ³atanie, przyszywanie guzików, wszycie zamka, lamowanie kocy, wymiana tasiemek w fartuchach operacyjnych, itp.; - magazynowanie upranej bielizny; - wydawanie upranej bielizny w punkcie spedycyjnym Wykonawcy /na terenie zak³adu Zamawiaj±cego/. Uprana bielizna bêdzie zwracana we wszystkie dni robocze, ewentualnie, zgodnie zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego w dni ustawowo wolne od pracy, ustalane ka¿dorazowo z Wykonawc±. Ka¿dy rodzaj bielizny bêdzie wa¿ony i liczony przez Wykonawcê w obecno¶ci pracownika Zamawiaj±cego. 6. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê wydzier¿awiæ Wykonawcy na czas trwania umowy pomieszczenia /ok. 50 m2/ z przeznaczeniem na prowadzenie magazynu i punktu odbioru i wydawania bielizny. Szczegó³owe warunki dzier¿awy okre¶li odrêbna umowa. 7. Wykonawca ma obowi±zek ponoszenia kosztów zakupu ¶rodków czysto¶ciowych, pior±cych, preparatów dezynfekcyjnych oraz worków i pojemników do pakowania transportowanej bielizny, zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych rodzajów asortymentu..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w ci±gu ostatnich trzech lat co najmniej 2 us³ugi na rzecz szpitali, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 300.000,00 z³, 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; a) posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zobowi±¿± siê, ¿e na czas wykonania zamówienia ubezpiecz± siê od odpowiedzialno¶ci cywilnej prowadzon± dzia³alno¶æ gospodarcz±, 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.); 5. spe³niaj± wszelkie wymogi sanitarne i technologiczne odno¶nie prania bielizny z zak³adu Opieki Zdrowotnej i transportu bielizny szpitalnej stawianych przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 6. zobowi±¿± siê do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3 %, 7. wnios± wadium w wymaganym terminie, wysoko¶ci i formie; 8. wyra¿aj± zgodê na wszystkie warunki okre¶lone w SIWZ ³±cznie z wzorem umowy Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spe³nia albo nie spe³nia poszczególne warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz dokumentów ¿±danych przez Zamawiaj±cego w SIWZ potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1); 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert 3) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 4) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 5) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 6) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (zgodnie z za³±cznikiem nr 2); 7) wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich trzech lat co najmniej 2 us³ug na rzecz szpitali, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 300.000,00 z³ (zgodnie z za³±cznikiem nr 3), Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±; 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zobowi±zanie siê wykonawcy, ¿e na czas wykonania zamówienia ubezpieczy od odpowiedzialno¶ci cywilnej prowadzon± dzia³alno¶æ gospodarcz±; 9) aktualna opinia/decyzja w³a¶ciwego terenowego oddzia³u Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ca, ¿e wykonawca spe³nia wymagania dotycz±ce transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 10) aktualna opinia sanitarna, wydana przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, ¿e pralnia posiada barierê higieniczn± i spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek s³u¿by zdrowia, z miejsca gdzie bêdzie wykonywana us³uga. wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 11) zobowi±zanie do wp³acenia/wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania zamówienia o równowarto¶ci 3 % ceny ofertowej, w przypadku wybrania oferty przez zamawiaj±cego; 13) potwierdzenie wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie ul. Dr Andrzeja Rogaliñskiego 3, 21-400 £uków Sekcja Zamówieñ Publicznych Op³ata 20 PLN dotyczy Wykonawców, którzy z³o¿± wniosek o wydanie SIWZ.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie ul. Dr Andrzeja Rogaliñskiego 3, 21-400 £uków Sekcja Zamówieñ Publicznych.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.