To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Gliwice: II dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/86/TB/11.
Numer ogłoszenia: 144565 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104099 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/86/TB/11..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: zadanie 1 - Meble biurowe - CKS Mrowisko, zadanie 2 - Meble biurowe - CZP. Termin realizacji zamówienia do 7 dni roboczych od dnia wystosowania przez Zamawiajacego pisemnego zawiadomienia o gotowości docelowego pomieszczenia na przyjęcie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje swą gotowość do wystawienia niniejszego zawiadomienia nie wcześniej niż 15 czerwca 2011r.(CPV: 39.10.00.00-3 Meble).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Meble biurowe - CKS Mrowisko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARMA Meble Biurowe Sp. z o.o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87360,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87360,01
Oferta z najniższą ceną: 87360,01 / Oferta z najwyższą ceną: 142049,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Meble biurowe - CZP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
- KARIAN Sp. j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68203,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47187,72
Oferta z najniższą ceną: 47187,72 / Oferta z najwyższą ceną: 97836,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ulicy Staromiejskiej 24 w Gliwicach - roboty przygotowawcze.
- ZESTAW TRZECH POMP PERYSTALTYCZNYCH WRAZ KOMPLETEM GŁOWIC PRZEZNACZONYCH DLA INSTALACJI HODOWLI KULTUR BAKTERYJNYCH. Znak sprawy DZPZ.282.45.2025.AG
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Kąpieliska Leśnego w Gliwicach(1)
- Roboty budowlane w podziale na 4 części: 1. Remont oświetlenia Gliwicach 2. Nap. i konser pom. w Gliwicach 3.Remont w bud. nr 1 w Kuźni Raciborskie 4: Nap. i konser w bud. nr 1,12,28 w Gliwicach
- Usługa cateringowa dla uczniów ZSP nr 8 w Gliwicach
- Roboty remontowe w budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej w Gliwicach przy ul. Akademickiej 2. Znak sprawy: DZPZ.284.26.2025.HP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki" - II postępowanie
- "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynków administracyjno-socjalnego i socjalno-warsztatowego przy ul. Składowej 3 w Puławach"
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU(2)
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.