eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Przebudowa mostów n/rz Mleczka w ciągu DP 1605R Urzejowice - Krzeczowice - Siennów wraz z dojazdami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-12

Przeworsk: Przebudowa mostów n/rz Mleczka w ciągu DP 1605R Urzejowice - Krzeczowice - Siennów wraz z dojazdami
Numer ogłoszenia: 144540 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155213 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 648-97-24, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostów n/rz Mleczka w ciągu DP 1605R Urzejowice - Krzeczowice - Siennów wraz z dojazdami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: nie zalecana do stosowania). Ustrój nośny oparty zostanie na istniejących przyczółkach, adaptowanych i wzmocnionych oraz spięty z w/w podporami. Istniejące podpory mostu zostaną wyremontowane, z usunięciem uszkodzeń korozyjnych betonu i stali oraz wykonaniem reprofilacji ubytków betonu zaprawami mineralnymi PCC. Podpory zaopatrzone będą w żelbetowe płyty przejściowe. Most po wykonaniu przebudowy wykonany zostanie w łuku pionowym, o R=1000 m. Jezdnia mostu wykonana zostanie w spadku poprzecznym daszkowym o i = 2%, opaska bezpieczeństwa w spadkach jednostronnych i = 3%, w kierunku jezdni obiektu. Na moście przewidziano odwodnienie powierzchniowe. Zaprojektowano tu wpusty i sączki, włączone do odcinków kolektorów podłużnych, z odprowadzeniem wody pod obiekt, a następnie ściekiem betonowym bezpośrednio do koryta rzeki. Droga na dojazdach posiada przebieg, zgodny z istniejącą drogą powiatową. Od strony Urzejowic droga poprowadzona jest na łuku poziomym o promieniu R = 300 m - stanowiącym w praktyce prosty odcinek, zaś od strony Żurawiczek za mostem przechodzi w wyraźny łuk poziomy o promieniu R = 45 m. Most zlokalizowano na prostym odcinku stanowiącym łącznik pomiędzy w/w łukami odwrotnymi. Droga na dojazdach posiadać będzie jezdnię szerokości zmiennej od istniejącej na drodze powiatowej do projektowanego przekroju normalnego mostu. Szerokość korony drogi jest także zmienna od przekroju istniejącego do przekroju normalnego na końcach obiektu mostowego. Od strony m. Żurawiczki przewidziano odcinek przejściowy z szerokości projektowanej do istniejącej długości 8,25 m, zaś od strony Urzejowic długości 10,0 m. Odcinki o stałej szerokości projektowanego przekroju mostowego od końców skrzydeł mostu przewidziano tu na długości ok. 41,5 m (od str. m. Żurawiczki) i ok. 21 m (od Urzejowic). Wody opadowe z jezdni drogi dojazdów do mostu odprowadzane będą na krawędzie korony drogi z pomocą spadków poprzecznych (daszkowy lub jednostronny), a następnie wprowadzane do rowów krytych, wykonanych w miejscu otwartych rowów istniejących, którymi odprowadzane będą bezpośrednio do koryta rzeki. W obrębie rozkopów za przyczółkami zaprojektowano zasypkę z gruntu piaszczystego. Dojazdy posiadać będą nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z tłucznia, o konstrukcji na obciążenie KR-3. Pobocza przewidziano ziemne. - Most w Żurawiczkach: Realizacja przebudowy mostu spowoduje uzyskanie następujących parametrów na obiekcie: Projektowane parametry konstrukcji: o długość całkowita Lc = 24,30 m o rozpiętość przęsła Lt = 23,90 m o szerokość całkowita Bc = 8,00 m o szerokość użytkowa Bu = 7,00 m o światło mostu L = 23,20 m o nośność obliczeniowa kl. B wg PN-85/S-10030, tj. 40 T o kąt skrzyżowania z przeszkodą a = 900 Projektowane parametry przekroju poprzecznego o szerokość jezdni Bj = 2 x 3,00 m = 6,00 m o opaski bezpieczeństwa Bop = 2 x 0,50m = 1,00 m o szerokość barier i gzymsów Bbp = 2 x 0,50 m = 1,00 m szerokość całkowita Bc = 8,00 m Projektowany most będzie jednoprzęsłowym obiektem o konstrukcji zespolonej (stalowo-betonowej), swobodnie podpartej, dowiązanej do istniejącej drogi powiatowej, wykonanej w nasypie. Zaprojektowano tu wzmocnienie i adaptację oraz remont istniejących podpór, na których oparty zostanie nowy ustrój nośny, spięty z przyczółkami, normatywny tak pod względem konstrukcji jak i nośności (obecna konstrukcja stalowa z pomostem drewnianym spełnia wymagania dla mostów tymczasowych, a dźwigary stalowe są konstrukcją obecnie nie zalecaną do stosowania). Ustrój nośny oparty zostanie na istniejących przyczółkach, adaptowanych i wzmocnionych oraz spięty z w/w podporami. Istniejące podpory mostu zostaną wyremontowane, z usunięciem uszkodzeń korozyjnych betonu i stali oraz wykonaniem reprofilacji ubytków betonu zaprawami mineralnymi PCC. Podpory zaopatrzone będą w żelbetowe płyty przejściowe. Most po wykonaniu przebudowy wykonany zostanie w jednostronnym spadku podłużnym o i = 0,6%, w kierunku Urzejowic. Jezdnia mostu wykonana zostanie w spadku poprzecznym daszkowym o i = 2%, zaś opaski bezpieczeństwa w spadkach jednostronnych w kierunku jezdni o i = 3%. Na moście przewidziano odwodnienie powierzchniowe. Zaprojektowano tu wpusty i sączki, włączone do projektowanego kolektora podłużnego o spadku i = 1% w kierunku Urzejowic, z odprowadzeniem wody przy przyczółku pod obiekt, a następnie ściekiem betonowym bezpośrednio do koryta rzeki. Droga na dojazdach posiada przebieg prostoliniowy, zgodny z istniejącą drogą powiatową. Droga na dojazdach posiadać będzie jezdnię szerokości zmiennej od istniejącej na drodze powiatowej do projektowanego przekroju normalnego mostu. Szerokość korony drogi jest także zmienna od przekroju istniejącego do przekroju normalnego na końcach obiektu mostowego. Przewidziano tu odcinki przejściowe z szerokości projektowanej do istniejącej długości ok. 6,50 m, natomiast długość całkowita odcinków dojazdów do mostu wynosi tu po o. 26,5 m.. Odcinki o stałej szerokości projektowanego przekroju mostowego przewidziano tu na odcinkach zejściowych długości 3,0 m. Od strony Urzejowic przewidziano adaptację istniejącego, lewostronnego zjazdu gospodarczego. Niweletę na dojazdach zaprojektowano o spadkach i = 1,5,% (w każda stronę), przy zaprojektowaniu niwelety mostu i = 0,6% w kierunku Urzejowic. Projektowany załom niwelety mostu od Żurawiczek zostanie wyokrąglony łukiem pionowym. Jezdnie zaprojektowano w daszkowym spadku poprzecznym. Wody opadowe z jezdni drogi dojazdów do mostu odprowadzane będą na krawędzie korony drogi z pomocą daszkowego, unormowanego spadku poprzecznego. Woda z nawierzchni drogi odpływała będzie na teren u podnóża nasypów drogi lub stożków mostu, za wyjątkiem strony lewej od Urzejowic, gdzie występuje istniejący rów otwarty. Rów ten na odcinku stożka mostu i skarpy rzeki poprowadzony zostanie jako rów kryty, z bezpośrednim wylotem do koryta rzeki. następnie wprowadzane do rowów krytych, wykonanych w miejscu otwartych rowów istniejących, którymi odprowadzane będą bezpośrednio do koryta rzeki. W obrębie rozkopów za przyczółkami zaprojektowano zasypkę z gruntu piaszczystego. Dojazdy posiadać będą nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z tłucznia, o konstrukcji na obciążenie KR-3. Pobocza przewidziano ziemne 2. Szczegółowy zakres robót określa opinia geotechniczna, projekt wykonawczy, oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane STALMOST Sp. z o.o., Ul. 1-go Sierpnia 12, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1793711,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2298635,54

  • Oferta z najniższą ceną: 2298635,54 / Oferta z najwyższą ceną: 2977356,41

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.