Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Suwałki: Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży - Zadanie 1, 2
Numer ogłoszenia: 144536 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, fax 087 5628098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży - Zadanie 1, 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Plac zabaw i gier na osiedlu mieszkaniowym KAMENA w Suwałkach: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm, - dostawa i montaż: piłkochwytów, bramek z siatkami, Zadanie nr 2 - Boisko do gier zespołowych przy Zespole Szkół nr 8 w Suwakach: Roboty drogowe: - rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, gr. 6 cm., - rozebranie krawężników betonowych 15x30cm, na ławie betonowej, - rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm., - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm, - dostawa i montaż: piłkochwytów, bramek z siatkami, słupków i siatki do piłki siatkowej, - zagospodarowanie terenu . Roboty sanitarne: - wykonanie sieci wodociągowej, nawadniającej, z rur PE-HD, - wykonanie odwodnienia boiska z rur PCV drenarskich, karbowanych, z otworami, - wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych z tworzyw sztucznych. Roboty elektryczne: - budowa oświetlenia zewnętrznego boiska linią kablową YKYżo 3x6mm2 w tym: słupy oświetleniowe h=3,7m z oprawą WSE 70W 5kpl., - monitoring wizyjny boiska - zabudowa kamer TVU zewnętrznych w ilości 6 sztuk z oprzewodowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) w tym: Zadanie 1 - 1 500,00 zł; Zadanie 2 - 3 500,00 zł; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK S.A. O/Suwałki nr 23 1060 0076 0000 3310 0006 7332 w terminie 10.09.2007r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w pieniądzu, zostanie złożone na rachunku, które jest oprocentowane stawką 0%. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Kserokopia wadium musi być złożona w ofercie. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, 5.zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych i zagospodarowaniu terenu, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł, z załączeniem referencji, potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6.dysponują kierownikiem budowy z co najmniej 3 letnim stażem na tym stanowisku kierownika budowy, 7.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8.udzielenie 3-letniej gwarancji na wykonane roboty, 9.akceptują warunki zawarte w specyfikacji. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1, 2.Formularz cenowy na załączniku nr 2, 2.1, 2.2. 3.Dowód wniesienia wadium, 4.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 6.Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (dla właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych), 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3, 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie boisk sportowych i zagospodarowaniu terenu o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł na załączniku nr 4, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9.Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej proponowanej do realizacji zamówienia na załączniku nr 5 (w tym: kierownik budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem - ponadto należy dołączyć kserokopię uprawnień zawodowych oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnego na dzień składania ofert), 10.Dane dotyczące podwykonawców na załącznikach nr 6 i 7 wraz z dokładnym określeniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 11.Parafowany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 8.1, 8.2, 12.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82, pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Plac zabaw i gier na osiedlu mieszkaniowym KAMENA w Suwałkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm, - dostawa i montaż: piłkochwytów, bramek z siatkami,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Boisko do gier zespołowych przy Zespole Szkół nr 8 w Suwakach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe: - rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, gr. 6 cm., - rozebranie krawężników betonowych 15x30cm, na ławie betonowej, - rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm., - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm, - dostawa i montaż: piłkochwytów, bramek z siatkami, słupków i siatki do piłki siatkowej, - zagospodarowanie terenu . Roboty sanitarne: - wykonanie sieci wodociągowej, nawadniającej, z rur PE-HD, - wykonanie odwodnienia boiska z rur PCV drenarskich, karbowanych, z otworami, - wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych z tworzyw sztucznych. Roboty elektryczne: - budowa oświetlenia zewnętrznego boiska linią kablową YKYżo 3x6mm2 w tym: słupy oświetleniowe h=3,7m z oprawą WSE 70W 5kpl., - monitoring wizyjny boiska - zabudowa kamer TVU zewnętrznych w ilości 6 sztuk z oprzewodowaniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kamedulska 3"
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Andersa 1"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Remont (modernizacja) sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Korczynie obejmująca wymianę podłogi, montaż systemu poprawy akustyki oraz wymianę oświetlenia
- Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 10 w Chorzowie w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- "Bezpieczne Podwórko z Siłownią Pod Chmurką". Modernizacja ogólnodostępnego podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu.
- "Modernizacja Aktywnego Placu Zabaw przy Klubie Dziecięcym w Baćkowicach"
- Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Pawłowicach
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.