eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spiczyn › Modernizacja dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Spiczyn: Modernizacja dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 144516 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Spiczyn , Spiczyn 10C, 21-077 Spiczyn, woj. lubelskie, tel. 081 7577184, faks 081 7577048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg gminnych, polegającej na stabilizacji istniejącej warstwy piasku cementem Rm 5,0 MPa z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi odpowiednio 5 - 8 mm i 2 - 4 mm wraz z przygotowaniem podłoża, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: MIEJSCOWOŚĆ DROGA DŁUGOŚĆ[m] SZEROKOŚĆ [m] POW.[m2] Jawidz 105118L 750 3,00 2250 Nowy Radzic 1051108/111L 1000 3,00 3000 Zawieprzyce-Kol. 105109L 400 3,00 1200 Zawieprzyce-Kol. 105107L 400 3,00 1200 Charlęż 105121L 400 3,50 1400 Charlęż 105120L 600 3,50 2100 RAZEM 11150.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy zł) należy wnieść do dnia 3 czerwca 2009 r. do godz. 9.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie stabilizacji piasku bitumem i cementem oraz utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca realizacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości złożonej oferty (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/4DMETHOD/wwwGminaStart3/12378/%23%23996703877.0.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spiczyn 10C, 21-077 Spiczyn, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Spiczyn, pok. nr 4 Spiczyn 10C, 21-077 Spiczyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.