eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sernikirozbudowa budynku w Brzostówce, gm. Serniki, wraz z adaptacją na świetlicę wiejską

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14450

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Serniki: rozbudowa budynku w Brzostówce, gm. Serniki, wraz z adaptacją na świetlicę wiejską

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Serniki, do kontaktów: Krzysztof Tołubiński, Serniki 1a, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8555278, fax 081 8555706, e-mail: sernik_g_s@woi.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku w Brzostówce, gm. Serniki, wraz z adaptacją na świetlicę wiejską 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku wraz z adaptacja na świetlicę wiejską: 1. dobudowa nowej części zaplecza kuchenno-socjalnego, pow. rozbudowy 92,62 m kw., kubatura rozbudowy 481,6 m sześc., kubatura całego budynku 1687/04 m sześc., powierzchnia całości budynku 277,87 m kw., 2. przebudowa dachu wraz ze zmianą pokrycia, 3. wymiana podłogi w części istniejącej, 4. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 5. wykonanie instalacji ogrzewania. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Brzostówka, Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia 392 900 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4; okres w dniach: 120; data rozpoczęcia: 01.06.2006; data zakończenia: 29.09.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Spełnia poniższe minimalne wymagania: a) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż kwota złożonej oferty, b) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 400 tys. każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Na potwierdzenie ww. warunków wykonawcy zobowiązani są dołączyć do składanych wniosków następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (zaświadczenie z banku o wielkości posiadanych środków finansowych adekwatnych do przedmiotu zamówienia - w kwocie nie mniejszej niż wartość oferty). 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 4 - 5, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 lub 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w punkcie pkt III. 2 ppkt 4 lit. b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz uprawnień kadry technicznej wykonawcy oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dotyczy wszystkich branż, które występują w zamówieniu. 11. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, o jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.05.2006, cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 09.07.2006; liczba miesięcy: 2; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2006, godzina 09:00, pok. nr 2 - sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" . 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.