eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegUsługa wsparcia szkoleniowego i doradczego uczestniczek projektu Kobiety sukcesu współfinansowana ze środków Unii Europejski w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Tarnobrzeg: Usługa wsparcia szkoleniowego i doradczego uczestniczek projektu Kobiety sukcesu współfinansowana ze środków Unii Europejski w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 144490 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53147 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 822 61 87, faks 015 823 19 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia szkoleniowego i doradczego uczestniczek projektu Kobiety sukcesu współfinansowana ze środków Unii Europejski w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wsparcia szkoleniowego i doradczego uczestniczek projektu Kobiety sukcesu współfinansowana ze środków Unii Europejski w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie 1: Wsparcie szkoleniowe w łącznym wymiarze 48 godzin, z podziałem na następujące moduły tematyczne: Moduł A - Administracyjno - prawne aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Wymiar - 8 godzin szkolenia dla każdej z dwóch, trzynastoosobowych grup. Łączny wymiar 16 godzin. Moduł B - Zarządzanie i marketing. Wymiar - 4 godziny szkolenia dla każdej z dwóch, trzynastoosobowych grup. Łączny wymiar - 8 godzin. Moduł C - Finanse i rachunkowość. Wymiar - 4 godziny szkolenia dla każdej z dwóch, trzynastoosobowych grup. Łączny wymiar - 8 godzin. Moduł D - Tworzenie biznesplanów (część marketingowa i część finansowa). Wymiar - 8 godzin szkolenia dla każdej z dwóch, trzynastoosobowych grup. Łączny wymiar 16 godzin. Zadanie 2 - Indywidualne doradztwo podstawowe. Obejmujące pomoc w napisaniu biznesplanu i rozwinięcie zagadnień ze szkolenia, o którym mowa w Zadaniu 1. Wymiar: 4 godziny dla każdej z 26 osób. Łączny wymiar 104 godziny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Tytuł projektu: Kobiety sukcesu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1: Wsparcie szkoleniowe w łącznym wymiarze 48 godzin, z podziałem na następujące moduły tematyczne: Moduł A - Administracyjno - prawne aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Moduł B - Zarządzanie i marketing. Moduł C - Finanse i rachunkowość. Moduł D - Tworzenie biznesplanów (część marketingowa i część finansowa).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2275,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2275,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7680,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Indywidualne doradztwo podstawowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Paszta, Ul. Robotnicza 25, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6758,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.