eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzeleprzebudowa dróg gminnychZaręby Podrzecze, Binduga, Aleksandrowo, Opaleniec, Dąbrówka Ostrowska, Nowa Wieś Zarębska, Wólka Zdziwójska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Chorzele: przebudowa dróg gminnych: Zaręby Podrzecze, Binduga, Aleksandrowo, Opaleniec, Dąbrówka Ostrowska, Nowa Wieś Zarębska, Wólka Zdziwójska
Numer ogłoszenia: 144363 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach , ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 029 7515161, faks 029 7515686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych: Zaręby Podrzecze, Binduga, Aleksandrowo, Opaleniec, Dąbrówka Ostrowska, Nowa Wieś Zarębska, Wólka Zdziwójska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych: Zaręby Podrzecze, Binduga, Aleksandrowo, Opaleniec, Dąbrówka Ostrowska, Nowa Wieś Zarębska, Wólka Zdziwójska. o łącznej długości 4,0 km i szerokości 5,0 m. polegająca na poczwórnym powierzchniowym utrwalaniu nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym, grysem kamiennym i emulsją asfaltową: 1) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 16-31,5 mm w ilości 21 dm3/m2 - 20 000 m2; 2) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 8-16 mm w ilości 15 dm3/m2 - 20 000 m2; 3) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 2-8 mm w ilości 12 dm3/m2 - 20 000 m2; 4) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 2-4 mm w ilości 12 dm3/m2 - 20 000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełnienie warunku wynikającego z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) profil działalności wykonawców musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, wykonawcy muszą być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3) wykonawcy muszą mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: - kierownika robót budowlanych - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, oraz aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - dla funkcji kierowniczych, 4) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, złożonej przez wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu, każda z wykazanych robót musi być potwierdzona stosownymi dokumentami że zostały wykonane należycie, 5) udzielenie 24 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 6) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7) zaakceptowanie warunków płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert będzie stanowiło podstawową zasadę oceny. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu w/w warunki oraz posiadająca najniższą cenę, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym powyższe wymagania z wyższymi cenami przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki lub uchwałę wspólników regulującą sposób reprezentacji spółki (jeżeli w ten sposób został określony). Do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji, 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy, 3) wykaz wykonanych minimum 2 robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (od 08.2004r. do 08.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia (powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz udokumentowaniem że każda z wykazanych w wykazie robót została wykonana należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru - wystawione przez zamawiających), 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wymagane minimum: wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować co najmniej jedną osobą z z właściwymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej). Do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał takie osoby, którymi będzie dysponował; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej), wykonawca jest zobowiązany załączyć aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób sprawujących funkcje kierownicze, 6) Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, P. Wojciech Borkowski, pok. nr 5 tel. 0 (29) 7516544, fax. 0 (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.