Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-04
Gdynia: Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń użytkowanych przez ZDiZ przy ul. Białostockiej 3 w Gdyni (I piętro) wraz z dostawą środków higienicznych
Numer ogłoszenia: 144281 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841 , strona internetowa www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń użytkowanych przez ZDiZ przy ul. Białostockiej 3 w Gdyni (I piętro) wraz z dostawą środków higienicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1/ sprzątanie poremontowe 11 czerwca 2010r., polegające na: a/ umyciu okien (rozkręcenie ram, zdemontowanie żaluzji, umycie szyb, ram z każdej strony, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, skręcenie ram) - powierzchnia 172 m2, b/ umyciu żeliwnych żeberkowych kaloryferów - 118 żeberek, c/ umyciu drzwi - powierzchnia 48 m2, d/ odkurzeniu i umyciu pomieszczeń (pokoje, hol, korytarz, klatka schodowa, toaleta) - powierzchnia 211 m2 2/ sprzątanie 5 x w tygodniu (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) w okresie od 15 czerwca 2010r. do 31 grudnia 2010r. w pomieszczeniach (pokoje, hol, korytarz, klatka schodowa, toaleta) zajmowanych i użytkowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni przy ul. Białostockiej 3 oraz dostawa środków higienicznych (papier toaletowy, ręcznik papierowy i mydło w płynie) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku - pow. szacunkowa 211 m2 3/ Zamówienie musi być świadczone przy użyciu sprzętu, środków czyszczących, myjących, dezynfekujących i higienicznych Wykonawcy. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny, muszą cechować się przyjemnym zapachem i nie mogą powodować uszkodzeń powierzchni czyszczonych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać atesty Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zachodzą ŁĄCZNIE NIŻEJ WYMIENIONE WARUNKI zastosowania tego trybu : 1) UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W OKRESIE 3 LAT OD UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO TAK Umowa podstawowa nr ZD/117/DW/79-W/2010 została zawarta w dniu 06.04.2010r. (EZP/340/6/ZDiZ/2010)Wartość umowy netto:24632,98 zł,Wartość umowy brutto: 30052,24 zł. 2) TEN SAM WYKONAWCA TAK 3) Zofia Rybarczyk, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, Wałdowo Królewskie 193, prowadząca firmę MULTI SERWIS CLEANER, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, ul. Sportowa 6 4) USŁUGA* / ROBOTA BUDOWLANA* 5) ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU TEGO SAMEGO RODZAJU ZAMÓWIENIA TAK Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń zajmowanych i użytkowanych przez ZDiZ w budynku przy ul. Białostockiej 3 w Gdyni. CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania, 90.91.12.00-8 - usługi sprzątania budynków, 90.91.92.00-4 - usługi sprzątania biur 6) NIE WIĘCEJ NIŻ 50 % WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO TAK Wartość zamówienia podstawowego wynosi:netto: 38095,00 złotych,brutto: 46475,90 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.:netto: 38095,00 złotych x 50% = 19047,50 zł,brutto: 46475,90 złotych x 50% = 23237,95 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 6442,62 zł, brutto: 7860,00 zł, co stanowi 16,912 % zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego - 6442,62 zł nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (16,912%), czyli kwoty 19047,50 zł. Łączna wartość zamówień uzupełniających wynosi: netto: 6442,62 zł, czyli 16,912% zamówienia podstawowego. 7) ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE ZOSTAŁO UDZIELONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO* / OGRANICZONEGO* 8) ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE BYŁO PRZEWIDZIANE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO I DOTYCZY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W NIEJ OKREŚLONEGOTAK* / NIE*
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń użytkowanych przez ZDiZ przy ul. Białostockiej 3 w Gdyni (I piętro) wraz z dostawą środków higienicznych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
MULTI SERWIS CLEANER, ul. Sportowa 6, Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. Polska.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





