eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbicko › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozdielczą siecią wodociągową we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Izbicko: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozdielczą siecią wodociągową we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II
Numer ogłoszenia: 144216 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izbicko , ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko, woj. opolskie, tel. 0-77 461 72 21, faks 0-77 463 12 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozdielczą siecią wodociągową we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia należy wykonać: 1. 10,176 km rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym: a) finansowanych ze środków pomocowych jako kwalifikowane: 7,496km rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej b) finansowanych ze środków własnych zamawiającego: 2,680km rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 2. 2,844 km rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej, w tym: a) finansowanych ze środków pomocowych jako kwalifikowane: 1,530km rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej b) finansowanych ze środków własnych zamawiającego: 1,314km rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej 3. zmodernizować łącznie 10,5355 km rurociągów wodociągowych w tym: a) finansowanych ze środków pomocowych jako kwalifikowane: 5,766 km rurociągów wodociągowych b) finansowanych ze środków własnych zamawiającego: 4,7695 km rurociągów wodociągowych 4. pompownie ścieków - 4 sztuki - finansowane ze środków pomocowych jako kwalifikowane 5. Zadanie będzie realizowane jednocześnie w dwóch etapach. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 150 000 PLN. Wadium, zgodnie z wyborem wykonawcy, może być wniesione w jednej lub kilku formach : - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzonym przez Bank Spółdzielczy w Leśnicy, Filia w Izbicku Nr rachunku: 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem wyłącznie pieniężnym ; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007r.). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Izbicku ul. Powstańców Śląskich 12; 47-180 Izbicko, pokój nr 11.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj. : 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastapi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, o0 których mowa niżej, wg. formuły: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki muszą spełniać odrębnie wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną. 2.1 wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: 2.1.1 budowie kanalizacji sanitarnej, w ramach jednej umowy o długości nie mniejszej niż 6 km lub wykonanych w ramach nie więcej niż dwóch umów o długości łącznej nie mniejszej niż 6 km; 2.1.2 budowie sieci wodociągowej, w ramach jednej umowy o długości nie mniejszej niż 7 km lub wykonanych w ramach nie więcej niż trzech umów o długości łącznej nie mniejszej niż 7 km; 2.1.3 budowie/montażu nie mniej niż 2 szt. sieciowych pompowni ścieków. Wykonawca winien załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty (obejmujące minimalny wymagany zakres jak w pkt. 2.1.1; 2.1.2; 2.1.3) zostały wykonane należycie. 2.2 wykaz osób (na załączniku nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 2.2.1 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy (w rozumieniu Prawa budowlanego), w tym kierowaniem co najmniej 2 robotami budowlanymi dot. budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - 2 osoby; 2.2.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem doświadczenia w wykonaniu robót elektrycznych związanych z budową/montażem co najmniej 2 sieciowych przepompowni ścieków - 1 osoba; 2.2.3 konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem doświadczenia w wykonaniu robót konstrukcyjno-budowlanych związanych z budową/montażem co najmniej 2 sieciowych przepompowni ścieków - 1 osoba; Wymaga się aby Wykonawca załączył do oferty aktualny dokument potwierdzający przynależność tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca w wykazie przedstawi osoby zdolne do wykonania zamówienia a, którymi będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia, do oferty winien załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na czas realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. 3.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 15% ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.2 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. W przypadku, gdy ubezpieczenie opłacane jest ratalnie, Wykonawca winien udokumentować iż nie posiada zaległości w opłaceniu składek ratalnych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt. 3.1 mogą spełniać łącznie; warunek opisany w pkt. 3.2 musi spełniać odrębnie każdy z wykonawców składający ofertę wspólną, przy czym określona wysokość ubezpieczenia może być łączna. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1; 1.2; 1.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a i c oraz w pkt. 2, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit.. b, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę opisaną w ust. 3 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Izbicku ul. Powtsńców Śląskich 12; 47-180 Izbicko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Izbicku ul. Powtsńców Śląskich 12; 47-180 Izbicko sekretariat na I piętrze, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007- 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.