eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz pojemników na nieczystości stałe zmieszane dla PGK Spółka z o.o. w Krasnymstawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Krasnystaw: Dostawa pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz pojemników na nieczystości stałe zmieszane dla PGK Spółka z o.o. w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 144208 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762537, faks 082 5766830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz pojemników na nieczystości stałe zmieszane dla PGK Spółka z o.o. w Krasnymstawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA CZĘŚCI. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Część I: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników na selektywną zbiórkę odpadów, spełniających normy PN, posiadających atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz deklarację zgodności CE. a)wielkość zamówienia: - pojemnik czerwony /plastik/ - 50 szt. - pojemnik niebieski /papier/ - 50 szt. - pojemnik zielony /szkło/ - 50 szt. - pojemnik szary /puszki i metal/ - 20 szt. b)pojemność 1,1 m3, c)spód pojemnika prostokątny, o wymiarach: wysokość max 1500 mm, szerokość max 1370 mm (razem z uchwytami), d)grubość 2 mm, e)pojemnik powinien być wykonany z blachy ocynkowanej lub czarnej odpornej na działanie czynników atmosferycznych, wysoką i niską temperaturę, odporny na pęknięcia, zarysowania, uderzenia oraz działanie chemikaliów, nie powinien zawierać pierwiastków szkodliwych dla środowiska, f)wszystkie pojemniki mają być wyposażone w 4 kółka ze stalową ośką łożyskowaną umożliwiające przemieszczanie pojemników na różnych podłożach (również nie utwardzonym), a kółka muszą być zabezpieczone przed kradzieżą, g)pokrywa powinna być dwuspadowa, mocowana na zawiasach do korpusu za pomocą bolców, rączki (z obu stron) do przyciągania pojemnika oraz bolce (powinny być wykonane ze stali konstrukcyjnej i ocynkowane) służące do podnoszenia i opróżniania pojemnika, zakończone zabezpieczeniami (60 mm - aby pojemnik w trakcie podnoszenia i wysypywania nieczystości nie mógł przemieścić się na boki i spaść) oraz uchwyt do podnoszenia klapy, h)wysyp klapą górną, i)kolor dostarczonych pojemników w zależności od przeznaczenia: czerwony - plastik, niebieski - papier, zielony - szkło, szary - puszki i metal, j)pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przy pomocy urządzenia załadowczego składającego się z wózka i dwóch chwytaków, pojemniki przystosowane do samochodów śmieciarek z bocznym załadunkiem SK-1 i SK-2, k)w zależności od przeznaczenia pojemnik powinien być wyposażony w otwory wrzutowe, zabezpieczone rozetą gumową, która chroni przed wlewaniem się wody deszczowej oraz opadami śniegu do wnętrza pojemnika, l)wielkość i kształt powinny być dostosowane do zbieranego surowca: pojemnik na papier - jeden otwór prostokątny z półką ułatwiającą wsuwanie papieru, pojemniki na plastik, szkło oraz puszki i metal - 2 otwory okrągłe o średnicy 200 mm, ł)każdy pojemnik musi być opatrzony napisem informującym o rodzaju składowanego w nim odpadu: SZKŁO, PLASTIK, PAPIER, METAL i PUSZKI oraz krótką instrukcją sposobu segregacji odpadów - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 dla części I do SIWZ. Wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 100 mm i nie większa niż 110 mm. Wysokość liter z nazwą właściciela pojemników powinna być nie mniejsza niż 70 mm i nie większa niż 80 mm, m)Wykonawca udzieli gwarancji na pojemniki na okres 24 miesięcy od daty dostawy pojemników do Zamawiającego, n) dostawa i rozładunek odbywać się może w dni robocze od godz. 7:00 do godz.14:30, ń)termin dostawy należy uzgodnić na dwa dni przed planowanym terminem dostawy, o)dostawa przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, p)Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 34928480-6 - pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników na nieczystości stałe zmieszane, spełniających normy PN, posiadających atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz deklarację zgodności CE. a)wielkość zamówienia: 50 szt., b)pojemność 1,1 m3, c)spód pojemnika półokrągły, o wymiarach: wysokość max 1500 mm, szerokość max 1370 mm (razem z uchwytami), d)grubość 2 mm, e)pojemnik powinien być wykonany z blachy ocynkowanej odpornej na działanie czynników atmosferycznych, wysoką i niską temperaturę, odporny na pęknięcia, zarysowania, uderzenia oraz działanie chemikaliów, nie powinny zawierać pierwiastków szkodliwych dla środowiska, f)wszystkie pojemniki mają być wyposażone w 4 kółka ze stalową ośką łożyskowaną umożliwiające przemieszczanie pojemników na różnych podłożach (również nie utwardzonym), a kółka muszą być zabezpieczone przed kradzieżą, g)pokrywa powinna być półokrągła, mocowana na zawiasach do korpusu za pomocą bolców, rączki (z obu stron) do przyciągania pojemnika oraz bolce (powinny być wykonane ze stali konstrukcyjnej i ocynkowane)służące do podnoszenia i opróżniania pojemnika, zakończone zabezpieczeniami (60 mm - aby pojemnik w trakcie podnoszenia i wysypywania nieczystości nie mógł przemieścić się na boki i spaść) oraz uchwyt do podnoszenia klapy, h)pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przy pomocy urządzenia załadowczego składającego się z wózka i dwóch chwytaków, pojemniki przystosowane do samochodów śmieciarek z bocznym załadunkiem SK-1 i SK-2, i)otwór wrzutowy powinien być zabezpieczony rozetą gumową, która chroni przed wlewaniem się wody deszczowej oraz opadami śniegu do wnętrza pojemnika, j)wykonawca udzieli gwarancji na pojemniki na okres 24 miesięcy od daty dostawy pojemników do Zamawiającego, k)dostawa i rozładunek odbywać się może w dni robocze od godz. 7:00 do godz.14:30, l)termin dostawy należy uzgodnić na dwa dni przed planowanym terminem dostawy, ł)dostawa przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, m)Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 34928480-6 - pojemniki i kosze na odpady i śmieci. Część II: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów w kolorze czerwonym - plastik, zielonym - szkło, niebieskim - papier i szarym - puszki i metal. a)kolor czerwony, niebieski i szary - wielkość zamówienia: -worki czerwone /plastik/ - 56.400 szt. -worki niebieskie /papier/ - 36.000 szt. -worki szare /metal i puszki/ - 3.600 szt. - worki o pojemności 120 litrów i grubości folii 40 mikronów, - worki wykonane z foli półprzezroczystej HDPE umożliwiające szybką ocenę zawartości, o wymiarach 400 mm x 1100 mm (w tym zakładki po 150 mm - obie strony), -każdy worek powinien być wyposażony w tasiemkę zintegrowaną z workiem, służącą do skutecznego zawiązywania otworu wsypowego, -worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: plastik, papier lub metal i puszki z logo i adresem firmy oraz krótką instrukcją sposobu segregacji odpadów - wg wzoru określonego w załączniku nr 8 dla części II do SIWZ, - worki pakowane po 200 sztuk, - dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, -Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 18930000-7 - worki i torby. b) kolor zielony - wielkość zamówienia: - worki zielone /szkło/ - 24.000 szt. - worki o pojemności 120 litrów i grubości folii 50 mikronów, -worki wykonane z półprzezroczystej foli HDPE, o wymiarach 310 mm x 1100 mm (w tym zakładki po 150 mm - obie strony), -każdy worek powinien być wyposażony w tasiemkę zintegrowaną z workiem, służącą do skutecznego zawiązywania otworu wsypowego, -worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: szkło z logo i adresem firmy oraz krótką instrukcją sposobu segregacji odpadu- wg wzoru określonego w załączniku nr 8 dla części II do SIWZ, - worki pakowane po 200 sztuk, - dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, -Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 18930000-7 - worki i torby..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 18.93.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Część I: co najmniej 2 dostaw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto /każda dostawa/ odpowiadających swoim charakterem niniejszemu przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Część II: co najmniej 2 dostaw worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł brutto /każda dostawa/ odpowiadających swoim charakterem niniejszemu przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przy ocenie spełniania tego warunku będzie brana pod uwagę ich łączna wiedza i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

CZĘŚĆ I: 1.dostawa pojemników na selektywną zbiórkę odpadów: - opis techniczny pojemników pozwalający na jednoznacznie porównanie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - kolorową fotografię oferowanych pojemników lub katalog, - atest Państwowego Zakładu Higieny. 2.dostawa pojemników na nieczystości stałe zmieszane: - opis techniczny pojemników pozwalający na jednoznacznie porównanie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - kolorową fotografię oferowanych pojemników lub katalog, - atest Państwowego Zakładu Higieny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 6 do SIWZ dla części II zamówienia. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3.W przypadku zmiany przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. - sekretariat Spółki pokój nr 6, 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.