eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicedostawa materiałów biurowych oraz papieru dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Gliwice: dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 144122 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe niezbędne do funkcjonowania Ośrodka Pomocy Społecznej takie jak: różny sprzęt i artykuły biurowe (zszywacze, dziurkacze, nożyczki, linijki, spinacze, zszywki, długopisy, ołówki, zakreślacze, i inne), papier do drukowania oraz kserograficzny, koperty, skoroszyty i podobne wyroby. Zamawiający w ramach potrzeb będzie sukcesywnie zgłaszał zapotrzebowanie na dostarczenie materiałów biurowych oraz papieru. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały biurowe oraz papier własnym środkiem transportu w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania od Zamawiającego w formie pisemnej, faksu lub telefonicznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 80117.41 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PACOM-PTH Lucyna Grzybalska, Zygmunta Starego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 80117.41
  • Oferta z najniższą ceną: 80117.41 oferta z najwyższą ceną: 93601.87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.