Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Wrocław: WSTĘPNE STUDIUM WYKONALNOŚCI Z ELEMENTAMI PROGRAMU INWESTORSKIEGO DLA PROJEKTU BUDOWY NOWEGO SZPITALA W ZACHODNIEJ CZĘŚCI WROCŁAWIA
Numer ogłoszenia: 144063 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WSTĘPNE STUDIUM WYKONALNOŚCI Z ELEMENTAMI PROGRAMU INWESTORSKIEGO DLA PROJEKTU BUDOWY NOWEGO SZPITALA W ZACHODNIEJ CZĘŚCI WROCŁAWIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wstępnego studium wykonalności z elementami programu inwestorskiego dla projektu budowy nowego szpitala w zachodniej części Wrocławia. Do zadań Wykonawcy należy: 1. określenie optymalnej liczby łóżek szpitalnych z uwzględnieniem danych dotyczących liczby hospitalizacji, długości pobytu, wykorzystania łóżek, prognoz demograficznych i epidemiologicznych, uwarunkowań społecznych w ramach dostępnych zasobów dla zabezpieczenia poszczególnych świadczeń opieki zdrowotnej w odniesieniu do możliwości finansowania świadczeń ze środków publicznych i innych, przy założeniu przejęcia przez nowy szpital zadań dwóch szpitali: SPZOZ Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka, Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław oraz Okręgowego Szpitala Kolejowego SPZOZ al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław; 2. analiza wskazanej lokalizacji obiektu biorąc pod uwagę aspekty terenowo-prawne, stan własnościowy terenu, planowane zagospodarowanie obszarów przyległych, powiązania z siecią dróg, sposób obsługi komunikacyjnej; 3. wstępny program inwestorski z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych, funkcjonalnych oraz ekonomicznych wraz z szacunkową wyceną kosztów prac budowlanych i projektowych, celem określenia wstępnych parametrów dla obiektu, które spełnią funkcje wynikające z programu usług medycznych; 4. sporządzenie analiz SWOT oraz analiz, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 30 czerwca 2006 r. w sprawie niezbędnych elementów analizy przedsięwzięcia w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (Dz. U. 125 poz.866) oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 czerwca 2006 r. w sprawie ryzyk związanych z realizacją przedsięwzięć w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego (Dz. U. Nr 125 poz.868) dla co najmniej trzech sposobów realizacji przedsięwzięcia: a) realizacja przedsięwzięcia przez podmioty publiczne, w tym co najmniej samodzielna realizacja przedsięwzięcia przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego; b) realizacja przedsięwzięcia w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego; c) realizację przedsięwzięcia z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej lub Skarbu Państwa dla sposobów, o których mowa w lit. a) i b); 5. porównanie wszystkich wariantów i wnioski z analiz ze szczególnym uwzględnieniem towarzyszących im ryzyk oraz wstępnej oceny efektywności projektowanej inwestycji; 6. przeprowadzenie prezentacji multimedialnej kluczowych elementów przedmiotowej analizy z uzasadnieniem rekomendowanego wariantu. Wybrany wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni udział, w opracowaniu studium wykonalności, osób wskazanych w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, złożonym wraz z ofertą. Cena ofertowa winna obejmować całość kosztów związanych z realizacją pełnego zakresu przetargowego. Wykonawca realizując umowę wynikającą z przeprowadzonego przedmiotowego postępowania będzie traktowany jako wykonawca wykonujący bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania co w konsekwencji spowoduje, że złożenie przez niego oferty w kolejnym postępowaniu prowadzonym w celu realizacji przedmiotowej inwestycji pociągnie za sobą wykluczenie tegoż wykonawcy z kolejnego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w formie drukowanej w czterech egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w jednym egzemplarzu. Wykonawca z dniem złożenia Zamawiającemu kompletnego opracowania przenosi na Zamawiającego w całości i nieodwołalnie autorskie prawa majątkowe do całego opracowania, stanowiącego przedmiot umowy, w zakresie wszystkich pól eksploatacji w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. INFORMACJA OGÓLNA: ZAKRES USŁUG MEDYCZNYCH PROPONOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH LECZENIA SZPITALNEGO DLA PACJENTÓW NOWEGO SZPITALA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE SPECJALNOŚCI: · Zabiegowe: chirurgia ogólna, chirurgia urazowo-ortopedyczna, neurochirurgia, chirurgia dziecięca, otolaryngologia w tym dziecięca, chirurgia plastyczna, urologia; · Zachowawcze: neurologia, neurologia dziecięca, kardiologia w tym inwazyjna, toksykologia, endokrynologia, reumatologia, interna; · Anestezjologia i intensywna terapia; · Szpitalny oddział ratunkowy; · Rehabilitacja stacjonarna (opcjonalnie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: · wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu projektu doradczego o obszarze funkcjonowania jednostek służby zdrowia w Polsce na potrzeby podmiotów trzecich (zewnętrznych) wobec wykonawcy oraz co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu finansowego projektu doradczego na potrzeby podmiotów trzecich (zewnętrznych) wobec wykonawcy. Oba rodzaje usług mogą być zrealizowane w ramach jednego projektu; · wykażą, że dysponują Zespołem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: i) kierownika Zespołu, który posiada wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami doradczymi w zakresie restrukturyzacji lub inwestycji oraz doświadczenie w realizacji projektów doradczych w ochronie zdrowia w Polsce; ii) co najmniej 1 osobę - eksperta ds. świadczeń medycznych, z wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w opracowaniu analiz finansowych w obszarze ochrony zdrowia; iii) co najmniej 1 osobę - eksperta ds. prawnych, z wykształceniem wyższym prawniczym, z minimum 3-letnim doświadczeniem w doradztwie prawnym, który w ostatnich trzech latach świadczył doradztwo prawne w ochronie zdrowia iv) co najmniej 1 osobę - eksperta ds. projektowo-technicznych z minimum 3-letnim doświadczeniem w realizacji projektów w obszarze ochrony zdrowia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3. Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu projektu doradczego o obszarze funkcjonowania jednostek służby zdrowia w Polsce na potrzeby podmiotów trzecich (zewnętrznych) wobec wykonawcy oraz co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu finansowego projektu doradczego na potrzeby podmiotów trzecich (zewnętrznych) wobec wykonawcy. Oba rodzaje usług mogą być zrealizowane w ramach jednego projektu oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umwd.pl/index.php?id=56
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. 429.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych w podziale na 5 części na podstawie umów ramowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- Organizacja spotkań w 2026 r. przez wydział właściwy ds. rozwoju regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych przy ul. Pusteckiej we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





