Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Mniszków: REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH PRZEZ WIEŚ STOCZKI
Numer ogłoszenia: 144052 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków , ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków, woj. łódzkie, tel. 044 7561522, faks 044 7561523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH PRZEZ WIEŚ STOCZKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych przez wieś Stoczki na długości 1300 m; szerokości jezdni 4,5m, po dwóch stronach drogi powiatowej na dwóch odcinkach : odcinek ozn. A o długości 799,58m (wschodnia strona w/w drogi), opisany PTA km 0+000 - KTA km 0+799,58 i odcinek ozn. B o długości 500,42m (zachodnia strona w/w drogi), opisany PTB km 0+000 - KTB km 0+500,42, polegający na: 1)mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV 2)regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 3)wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm na istniejącej warstwie z destruktu lub brukowej 4)skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem 5)ułożeniu nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm 6)wykonaniu poboczy o szer. 0,75 m z tłucznia kamiennego 7)wykonaniu pozostałych niezbędnych robót opisanych w projekcie technicznym i przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2.Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr rachunku 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się datę i godzinę pojawienia się tych środków na rachunku bankowym zamawiającego. 3.Zwrot wadium, zatrzymanie wadium - nastąpi na podstawie art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone przez zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji; 6) zrealizują zamówienie w wymaganym terminie ; 7) złożą ważną ofertę; 8) złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z oświadczeniami - załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi wraz z zaświadczeniem z izby samorządu zawodowego o wpisie na listę , z określonym w nim terminem ważności, aktualnym na dzień otwarcia ofert. e)kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót, f) potwierdzenie wpłaty wadium, g)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta. W przypadku podpisania oferty przez osoby posiadające pełnomocnictwo, pełnomocnictwa muszą być dołączone do oferty . 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a) oferta winna zawierać dokumenty wymienione w dziale VIII pkt 1 lit. b) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3. Inne dokumenty: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4; 3.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez oferenta lub osobę uprawnioną do podpisania oferty w imieniu oferenta z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mniszkowie ul. Powstańców Wlkp. 10, 26-341 Mniszków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Mniszków ul. Powstańców Wikp.10, 26-341 Mniszków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI MNISZKÓW
więcej: przetargi MNISZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Świerczewo gm. Nowogard
- Przebudowa ulicy Generała Józefa Bema w Nowogardzie polegająca na budowie drogi dla pieszych
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





