eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie robót termomodernizacyjnych Budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu przy ul. Sienkiewicza 34, polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, oraz modernizacji C.O.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Zawiercie: Wykonanie robót termomodernizacyjnych Budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu przy ul. Sienkiewicza 34, polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, oraz modernizacji C.O.
Numer ogłoszenia: 144047 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 129918 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, fax 032 6721971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót termomodernizacyjnych Budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu przy ul. Sienkiewicza 34, polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, oraz modernizacji C.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia publicznego: Wykonanie robót termomodernizacyjnych Budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu przy ul. Sienkiewicza 34, polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, oraz modernizacji c.o. Kody CPV: 45321000-3 Izolacja cieplna 45262120-8 Wznoszenie rusztowań 45262110-5 Demontaż rusztowań 45331100-7 Instalowanie Centralnego Ogrzewania 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w zakresie określonym w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekcie budowlanym. 2. Należy sporządzić kosztorys ofertowy według przedmiaru robót (załącznik nr 9 ), z uwzględnieniem postanowień zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10) oraz projekcie budowlanym (załącznik nr 11). 3. Zadeklarowane ceny jednostkowe będą niezmienne do końca trwania umowy 4. Strony dopuszczają fakturowanie dwuetapowe na poniższych zasadach: I etap - faktura częściowa po zrealizowaniu 50% zakresu prac wykonanych zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finansowym po dokonaniu odbioru częściowego prac przez uprawnione osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. II etap - faktura końcowa w wysokości pozostałej części należytego wynagrodzenia po dokonaniu bezusterkowego odbioru końcowego i podpisaniu protokołu odbioru końcowego przez uprawnione osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktur będą kosztorysy zamienne zatwierdzone przez Zamawiającego, sporządzone przez Wykonawcę wg. faktycznej ilości i zakresu rzeczowego wykonanych robót oraz cen i stawek jednostkowych ofertowych. 5. Należność zostanie zapłacona przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury w Siedzibie Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty oraz na zastosowane materiały na okres minimum 3 lat. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy (załącznik nr 7). 8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę /zgodnie z załącznikiem nr 6/ części zamówienia, której wykonanie powierzy innym wykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 651336,19 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Budrem, ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 651336.19
  • Oferta z najniższą ceną: 651336.19 / oferta z najwyższą ceną: 651336.19
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.