Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-08-17
Warszawa: Materia³y eksploatacyjne do komputerów, zestawy komputerowe, drukarki atramentowe i laserowe, skanery.
Numer og³oszenia: 144032 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6816679, fax 022 6816679.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y eksploatacyjne do komputerów, zestawy komputerowe, drukarki atramentowe i laserowe, skanery..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: 1. Dyskietki 1.44MB, 2. P³yty CD, 3. Pamiêæ USB, 4. Kasety do streamera. Pakiet 2: Drukarka atramentowa, Drukarka laserowa, Skaner. Pakiet 3: Specjalistyczny, podwójny prze³±cznik do drukarek. Pakiet 4: Notebook. Pakiet 5: Zestaw komputerowy.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamiêci Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.72.30 - Pamiêci Oryginalny kod CPV: 30.21.73.30 - Ta¶my magnetyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.47.00 - Ta¶my magnetyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.70.00 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przeno¶ne Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzêt) .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: - posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci ,je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. b) zawarte w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy: - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Opis sposobu oceny spe³niania warunków: Ocenê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie o¶wiadczenia (Za³. Nr 1 do SIWZ) i dokumentów, o których mowa w IX czê¶ci niniejszej specyfikacji metod± spe³nia/nie spe³nia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz oddzia³u ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3, 4 oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 sk³ada dokument wystawiony w kraju, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, d) natomiast w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt a), c), d) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt b) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydajê siê dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastêpuje siê je o¶wiadczeniem z³o¿onym przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty s± sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa Kancelaria - pokój Nr 17.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Materia³y eksploatacyjne do komputerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Dyskietki 1.44MB - 100 sztuk, 2. P³yty CD - 400 sztuk, 3. Pamiêæ USB - 50 sztuk, 4. Kasety do streamera - 4 sztuki..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.73.20-2, 30.21.73.40-8, 30.21.72.30-4, 30.21.73.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Drukarki komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka atramentowa - 8 sztuk, Drukarka laserowa - 2 sztuki, Skaner - 1 sztuka..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.32.34-0, 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Prze³±cznik do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny, podwójny prze³±cznik do drukarek - 1 sztuka..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Notebook.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 sztuki.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zestaw komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 4 sztuki..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych oraz remontu o¶wietlenia podsufitowego w budynku przy ul. Jagielloñskiej 26 w Warszawie"
- ¦wiadczenie us³ug hotelowych podczas æwiczenia Joint Resolve - 26
- US£UGA REALIZACJI APLIKACJI KOMPATYBILNEJ Z OBECNYM SYSTEM WIRTUALNEGO DZIEKANATU
- Wykonanie badania pod tytu³em "Badanie jako¶ci obs³ugi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2026/2027"
- Dostawa serwera z kartami GPU dla Instytutu Informatyki
- Naprawy awaryjne - serwisowe lodo³amaczy na 2026 r. ZZ Tczew
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów wraz z niezbêdnym oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Ro¶lin i Nasiennictwa w Poznaniu.
- Dostarczenie urz±dzeñ komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kszta³cenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- Zakup drukarek przeno¶nych wraz z pokrowcami dla pracowników Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, na potrzeby przeprowadzenia granicznej kontroli sanitarnej
- Dostawa sprzêtu dla grupy dronowej w podziale na czê¶ci
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- Dostawa laptopa multimedialnego oraz elektronicznego wy¶wietlacza (totem)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





