Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Wrocław: REMONT BALKONÓW BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. BRZESKIEJ 6
Numer ogłoszenia: 144007 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Zarządca" Sp. z o.o., ul. Romualda Traugutta 80/90, 50-418 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3420021, fax 071 3420020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzadca.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BALKONÓW BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. BRZESKIEJ 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remoncie balkonów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zgodnie z zakresem robót określonym w załączonym przedmiarze robót (załącznik Nr 2) oraz dokumentacji projektowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 600 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22. ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają następujące warunki: a.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych. e. Osoba wyznaczona do nadzorowania prac (Kierownik Budowy) musi posiadać niezbędne uprawnienia budowlane oraz być członkiem Izby Budowlanej Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 5) e.Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentami świadczącymi, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 4) g. Udzielą 60-cio miesięcznej gwarancji. h. Cały zakres zamówienia wykonawca ma zrealizować siłami własnymi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty skompletowane w poniższej kolejności: 1, aktualny i czytelny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopie poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez oferenta). 2, kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego Budownictwa z dnia 13 lipca 2001r. (Dz. U. Nr 80, poz. 867) wraz z ceną przy założonym zakresie robót, opracowany na podstawie załączonego do dokumentacji przetargowej przedmiaru robót (załącznik nr 2). 3, Kserokopię dowodu wpłaty wadium, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (przypiąć do formularza oferty - załącznik nr 1). 4, oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3) Uwaga: w przypadku spółki cywilnej oświadczenie składają wszyscy wspólnicy, do oferty należy dołączyć umowę spółki poświadczoną (za zgodność z oryginałem). 5, wykaz robót zrealizowanych w ostatnich 5-ciu latach odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom będącym przedmiotem zamówienia (zał. nr 4) 6, oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków, z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych (załącznik nr 5) 7, wzór umowy (załącznik nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadca.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Traugutta 80-90 pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 09:30, miejsce: wrocław, ul. Traugutta 80-90 po. nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.