Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Rudnik: ZP.271.7.2016 Remont dróg gminnych w miejscowości Lasaki,Rudnik, Ligota Książęca i Brzeźnica.
Numer ogłoszenia: 143991 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.7.2016 Remont dróg gminnych w miejscowości Lasaki,Rudnik, Ligota Książęca i Brzeźnica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych w miejscowości Lasaki, Rudnik, Ligota Książęca i Brzeźnica. a)Remont dróg transportu rolnego w miejscowości Ligota Książęca i Brzeźnica na odcinku 0,711 km.Zakres robót obejmuje: - rozebranie nawierzchni z jednoczesnym wykonaniem koryta głębokości 30 cm, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy gr. 30 cm z tłucznia kamiennego, w tym dolna warstwa gr. 20 cm z kruszywa, o frakcji 31,5-63, górna warstwa gr. 10 cm z kruszywa o frakcji 0-31,5, - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu grubości 7 cm w układzie 4+3. Szerokość jezdni została ustalona na 3,0 m.Istniejąca konstrukcja drogowa jezdni o nawierzchni brukowej zostanie wyremontowana poprzez: - oczyszczenie nawierzchni brukowej i jej wyrównanie tłuczniem kamiennym, średnia grubość warstwy 10 cm, - poszerzenie konstrukcji jezdni o 0,4 m przy grubości 30 cm, - ustawienie krawężników, - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu grubości 8 cm w układzie 4+4. Szerokość jezdni została ustalona na 3,0 m na odcinku bez krawężników i 2,85 na odcinku z krawężnikami, Spadki poprzeczne jezdni ustalono jako jednostronne na całej długości opracowania o kierunku zgodnym z naturalnym spadkiem przyległych terenów. - ZJAZDY I POBOCZA Konstrukcja zjazdów identyczna jak konstrukcja jezdni. Pobocza nie utwardzone. b)Remont drogi ul.Sławikowska w Lasakach na na odcinku o długości 0,160 km w tym: W km 0+000 - 0+045 i 0+095-0+242 zostanie wyremontowana poprzez: - rozebranie (frezowanie) części nawierzchni, - wykonanie warstwy wiążącej średniej gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm Szerokość jezdni została ustalona na 3,05 Spadki poprzeczne jezdni ustalono jako jednostronne na całej długości opracowania w kierunku przydrożnego rowu. W km 0+045 - 0+095 zostanie wyremontowana poprzez: - rozebranie (frezowanie) części nawierzchni, - wykonanie warstwy wiążącej średniej gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm Na poszerzeniu - wykonanie koryt gł 30 cm, - likwidacji rowu, przepustów montażu kanalizacji deszczowej - podbudowy tłuczniowej gr. 30 cm - nawierzchni asfaltobetonowej gr. 7 cm w układzie 4+3 Szerokość jezdni została ustalona na 5,0 m. Spadki poprzeczne jezdni ustalono jako dwustronne na całej długości odcinka. - ZJAZDY I POBOCZA Konstrukcja zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej zostanie przełożona z dostosowaniem do nowej niwelety drogi. Zjazdy o nawierzchni betonowej zostaną przebudowane w celu nawiązania do nowej niwelety drogi, a docelowa konstrukcja składać będzie się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu gr 7 cm. Zjazdy o nawierzchni nieulepszonej zostaną dostosowane do nowej niwelety drogi poprzez wyrównanie tłuczniem kamiennym.Pobocza zostaną dostosowane do nowej niwelaty poprzez rozścielenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawa. c) Remont drogi ul. Jesionowa w Rudniku na odcinku o długości 0,411 km w tym: W km 0+000 - 0+313 zostanie wyremontowana poprzez: - oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej, - wykonanie profilu wraz z uzupełnieniem ubytków w nawierzchni, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm Szerokość jezdni została ustalona na: - 3,8 m - w KM 0+000 - 0+121 - 3,1 m - w KM 0+ 121- 0+313. Spadki poprzeczne jezdni ustalono jako jednostronne na całej długości opracowania w kierunku naturalnego spadu terenu (północny wschód) W km 0+313 - 0+411zostanie wyremontowana poprzez: - wykonanie koryta gł. 35 cm, - podbudowy tłuczniowe gr. 35 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm Szerokość jezdni została ustalona na: 3,1 m Spadki poprzeczne jezdni ustalono jako jednostronne na całej długości opracowania w kierunku naturalnego spadu terenu (północny wschód - ZJAZDY I POBOCZA Obecna konstrukcja zjazdów zostanie rozebrana i wykonana identyczna jak jezdni. Pobocza zostaną dostosowane do nowej niwelety poprzez rozścielenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą. UWAGA w cenie oferty należy uwzględnić opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej na drogi wymienione w pkt 3.1 lit a-c Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania zawierają: a) 3 przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, b) 3 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, które stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, c) 3 dokumentacje projektowe w tym na: Remont dróg transportu rolnego w miejscowości Ligota Książęca i Brzeźnica , Remont drogi ul.Sławikowska w Lasakach , Remont drogi ul.Jesionowa w Rudniku stanową załącznik nr 8..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną /osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy/ów - Formularz ofertowy wg woru załącznika nr 1. -Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną /osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy/ów - Kosztorys(y) ofertowy(e) zgodnie z zapisem rozdz. XII pkt 12.1 SIWZ. -Pełnomocnictwo (jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy zostały przewidziane w § 3 ust.3 lit a - h (dot. terminu wykonania ). 2.Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia a)Jeżeli wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe , które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym , a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj dokumentacji projektowej) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w § 2 ust. 3 - 3.1 i ust.4 - 4.2 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzających przyjęcie wniosku. b)rezygnacja z wykonania części robót, 3 Zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 4.Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu. 5.Zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania 6.Pozostałe zmiany Pozostałe zmiany nieistotne nie wymagające wprowadzenia aneksu do umów w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistych omyłek, b) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik, (pokój numer 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1,47-411 Rudnik,sekretariat Urzędu Gminy Rudnik (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Budowa sieci kanalizacji w m. Mącznik.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.