Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru, różnego sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 143985 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru, różnego sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, papieru, różnego sprzętu biurowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości całość zamówienia - 4 200,00 złotych; W przypadku składania ofert częściowych: Część I zamówienia - 4 200,00 zł Część II zamówienia - nie dotyczy Część III zamówienia - nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty i oświadczenia wymagane w siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ostroroga 35, 01-163, Warszawa, budynek nr 18 pokój nr 132 od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-10.00, 13.00-15.00. Cena - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii jawnej w budynku nr 18 w pokoju 126, do dnia 06.06.2011r. do godziny 09.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różny sprzęt biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt biurowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 44.61.90.00-2, 27.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





