eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa warstwy aplikacyjnej systemu portalowego oraz zintegrowanego z nim systemu typu Business Intelligence.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Lublin: Dostawa warstwy aplikacyjnej systemu portalowego oraz zintegrowanego z nim systemu typu Business Intelligence.
Numer ogłoszenia: 143982 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, fax 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warstwy aplikacyjnej systemu portalowego oraz zintegrowanego z nim systemu typu Business Intelligence..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Użyte w treści ogłoszenia: - pojęcie ustawy dotyczy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 z późn. zm.); - pojęcie SIWZ dotyczy specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - skrót BI dotyczy typu Business Intelligence. Przedmiotem zamówienia jest : 1. Dostawa warstwy aplikacyjnej systemu Portalowego Województwa Lubelskiego (serwera portali) wraz z niezbędnym serwerem aplikacji oraz kompletem narzędzi wymaganych przeznaczonych do jego funkcjonowania, eksploatacji i rozbudowy. Dostawa nie obejmuje dostarczenia systemu operacyjnego. 2. Dostawa warstwy aplikacyjnej systemu Business Intelligence Województwa Lubelskiego zintegrowanej z dostarczonym systemem Portalowym. 3. Licencje na dostarczane oprogramowanie powinny być dożywotnie. 4. Dostarczone oprogramowanie, w tym licencje na jego wykorzystanie, powinny gwarantować możliwość funkcjonowania w ramach systemu portalowego nieograniczonej (teoretycznie) liczby jednoczesnych użytkowników portali stworzonych w systemie. 5. Liczba portali możliwych do jednoczesnego udostępnienia w ramach systemu Portalowego nie może być ograniczona licencyjnie. 6. Zasady licencjonowania BI muszą pozwalać na jednoczesne korzystanie z niej co najmniej 50 jednoczesnym użytkownikom. 7. Dostarczone oprogramowanie aplikacyjne i narzędziowe powinno stanowić kompletny zestaw gwarantujący poprawne funkcjonowanie dostarczonych rozwiązań w pełnym zakresie przewidzianym przez niniejsze ogłoszenie i SIWZ. Po dokonaniu dostawy wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia gwarancji na poprawne funkcjonowanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych właściwymi przepisami przez okres nie krótszy niż 3 lata od momentu dostawy. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.40.00 - Systemy informacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.00.00 - Systemy informacyjne Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszego ogłoszenia, SIWZ i ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dołączonymi i podpisanymi minimalnymi parametrami technicznymi oferowanego przedmiotu - (załącznik nr 1 do SIWZ); b) podpisany wzór umowy - (załącznik nr 3 do SIWZ); c) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 4 do SIWZ); d) w przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e; e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); 2. Dokumenty dodatkowe. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. e niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w ust 1 lit. c, d, e niniejszego ogłoszenia. 2) Dokumenty wymienione w ust 1 lit. a i b niniejszego ogłoszenia są składane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1) i 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, - wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl; www.bip.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (I piętro, pokój 107 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (I piętro, pokój 107 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jest to składowa realizowanego przez Urząd Marszałkowski projektu: System zarządzania obiegiem informacji w strukturach administracji samorządowej szczebla wojewódzkiego. Środki na ten cel pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.5 ZPORR oraz budżetu województwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.