eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaOrganizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Ostrów Mazowiecka: Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach
Numer ogłoszenia: 143935 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122781 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Termin i miejsce wykonania usługi: 19.07.2013r., boisko przy ul. Rubinkowskiego 8 w Ostrowi Mazowieckiej, w godz. 13:00-22:00. Wykonawca musi zapewnić program z uwzględnieniem poniższych warunków oraz krótkimi prezentacjami dotyczącymi realizowanego projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach. Treść tych prezentacji zostanie uzgodniona przez Koordynatora projektu z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą; 2.Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty: 2.1. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania sceny o wymiarach co najmniej 6m x 8m, wys. 0,7m, na potrzeby występujących osób. Zadaszenie powinno przykrywać scenę i posiadać zasłonięte boki materiałem mesh, a tylna część sceny normalną zasłoną z plandeki. Wysokość zadaszenia po rozstawieniu powinna pozwalać na swobodne poruszanie się po scenie. Minimum jakie uważamy za stosowne to 3,5m od ziemi. Zadaszenie powinno być tak przymocowane, aby średnia siła wiatru nie naruszała i nie budziła wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa uczestników pikniku i osób występujących na scenie; 2.2. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania nagłośnienia oraz oświetlenia, niezbędnego do występów oraz obsługa tych urządzeń podczas trwania pikniku; Zamawiający zapewni dostęp do gniazda siłowego oraz gniazd 230V, jednak w celu uniknięcia przerwy spowodowanej ewentualną awarią Wykonawca musi mieć ze sobą sprawny agregat umożliwiający podłączenie nagłośnienia i oświetlenia w przypadku ewentualnej awarii prądu. 2.2.1. minimalne wymagania odnośnie nagłośnienia: - minimum 5 KW łącznie. Klasy nie mniejszej niż JBL PRX + 2 kolumny odsłuchowe - 2 mikrofony bezprzewodowe - 2 mikrofony przewodowe + statywy - mixer 2.2.2. minimalne wymagania odnośnie oświetlenia: - 6 szt. głowy ruchome - 6 szt. reflektory typu PAR 64 RGB - 6 szt. reflektory typu PAR 54 RGB - 6 szt. belki LED RGB minimum 1m. każda - 2 szt. stroboskop minimum po 1500 W każdy - wytwornica dymu min. 1500 W; 2.3. zapewnienie konferansjera/ów i animatorów do zabaw z dziećmi; 2.4. przygotowania programu animacji edukacyjno- kulturalnej z tematem przewodnim , np. świat magii, świat bajek, dżungla i jej mieszkańcy, podwodny świat i jego mieszkańcy, kosmos dla uczestników pikniku, obejmującego zestawy zabaw dla dzieci i dorosłych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych tj. malowanie twarzy, gry zespołowe, pokazy dużych baniek mydlanych, konkursy z nagrodami; całość programu musi trwać co najmniej w godzinach 1500-1930; 2.5. przygotowania i przeprowadzenia konkursów (nagrody zapewni Zamawiający), w tym podchodów tematycznych (adekwatnych do tematu przygotowanych animacji); 2.6. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, 2.7. zorganizowania występu gwiazdy wieczoru tj. jednego z wymienionych artystów bądź zespołów muzycznych: Monika Kuszyńska, Alicja Majewska, Robert Rozmus, Buenos Ares, ABBA Cover Show, BoneyM, Boys, Top One, Akcent, Skaner, Bliver, Toples,Czerwone Gitary, Andrzej Sikorowski, Michał Milowicz, Renata Dąbkowska, Stare Dobre Małżeństwo, Norbi, KASA, Wanda i Banda, Farba lub Big Day, trwającego co najmniej 1 godzinę. W ofercie można przedstawić propozycję więcej niż jednego z artystów lub zespołów tu wymienionych do wyboru dla Zamawiającego lub przedstawić propozycję jednego z artystów wymienionych powyżej oraz swoją propozycję artysty bądź zespołu, z których Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru. Cena oferty musi pozostać bez zmian bez względu na wybór dokonany przez Zamawiającego; 2.8. zorganizowania występu zespołu disco-polo trwającego co najmniej 1,5 godz. 2.9. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, nie jest to punkt obowiązkowy, jednak brany pod uwagę podczas oceny ofert; 2.10. należności ZAIKS; 2.11. bezpłatnego wesołego miasteczka dla dzieci uczestniczących w pikniku: co najmniej 4 atrakcje: w tym koniecznie duża dmuchana zjeżdżalnia o wys. o najmniej 3 m, 3-stanowiskowa trampolina z bungee, zamek z piłeczkami oraz do wyboru: gigantyczne piłkarzyki, kule wodne, byk- rodeo, ścianka wspinaczkowa, kula- zorbing lub dmuchany tor przeszkód. Wszystkie urządzenia muszą być czyste i w stanie technicznym umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie przez uczestników pikniku; 2.12. zapewnienia bezpłatnego kącika zabaw dla dzieci- klocki, malowanki, malowanie twarzy, bańki mydlane itp., kącik ma być zorganizowany w zadaszonym namiocie zapewnionym przez Wykonawcę; 2.13. zapewnienia krzeseł np. plastikowych do ustawienia przed sceną w ilości 80 szt.; krzesła muszą być w stanie umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie; 2.14. zapewnienia namiotu, z bocznymi ściankami z plandeki umożliwiającymi ich podniesienie lub bez bocznych ścianek; namiot ma mieć co najmniej wymiary: 6m x 10m; 2.15. zapewnienia co najmniej 3. przenośnych kabin sanitarnych, w tym co najmniej 1 przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych dla uczestników pikniku, które zostaną ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie, na którym odbywać się będzie piknik /dostarczenie kabin najwcześniej 1 dzień przed piknikiem i ich odbiór po zakończonym pikniku, nie później niż 2 dni po jego zakończeniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dadej Krzysztof, Chorupnik 77, 22-315 Gorzków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34954,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43222,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.