eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich nr 408, 901, 907 i 921 masą asfaltobetonową w ilości 400 Mg (około 1961 m2 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Gliwice: Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich nr 408, 901, 907 i 921 masą asfaltobetonową w ilości 400 Mg (około 1961 m2 )
Numer ogłoszenia: 14392 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, fax 032 2340696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich nr 408, 901, 907 i 921 masą asfaltobetonową w ilości 400 Mg (około 1961 m2 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - remontu cząstkowego nawierzchni dróg wojewódzkich nr 408, 901, 907 i 921 w ilości 1961 m2 (obmiar w przeliczeniu na ilość zużytych materiałów wynosi 400 Mg przy założeniu średniej grubości 8 cm).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie o charakterze, zakresie i wartości, porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, udokumentowanie - za pomocą referencji jego należytego wykonania. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) 2) Wykonawca przy wykonywanych robotach zatrudni pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w specyfikacji. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot). 3) Wykonawca posiada własną wytwórnię stacjonarną do wytwarzania mieszanek bitumiczno-asfaltowych lub potwierdzone zamówienie/wyrażenie zgody na zakup gotowej mieszanki asfaltobetonowej od wytwórcy; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) 4) Wykonawca posiada co najmniej następujący sprzęt (własny lub wydzierżawiony - 1 szt) niezbędny do wykonania robót tj.: - walec stalowy gładki, - skrapiarka, - frezarka, - samochód z przykryciem brezentowym. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie). 5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy (W przy-padku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) c) referencje potwierdzające, iż roboty o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym a wykazane w formularzu ofertowym zostały wykazane z należytą starannością (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot); d) kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie lub została rozłożona na raty); (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty) e) wykaz sprzętu (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 17 - pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 17 - sekretariat pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.