eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa bielizny barierowej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-19

Bia³ystok: Dostawa bielizny barierowej
Numer og³oszenia: 143903 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spskam.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa bielizny barierowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny barierowej do USK w Bia³ymstoku na okres 12 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy, przetarg nieograniczony poni¿ej 135 000 euro.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.80.00-6, 18.22.21.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku, zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o Ocena spe³nienia warunku, zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach dotycz±cych posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ nale¿ycie minimum 1 dostawê asortymentu odpowiadaj±cego zakresem przedmiotowi zamówienia (np. fartuchy, ubrania chirurgiczne itp.) o warto¶ci brutto minimum: Pakiet nr 1 = 80 000,00 z³, Pakiet nr 2 = 68 000,00 z³.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu dotycz±cym dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (spe³niaj± wymogi graniczne, okre¶lone w Za³±czniku nr 1), Wykonawca winien za³±czyæ do oferty: a) o¶wiadczenie, i¿ oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) - w tym o¶wiadczenie o posiadaniu i dostarczeniu na ¿±danie Zamawiaj±cego aktualnych dokumentów w ww. zakresie (wype³niony Za³±cznik nr 6 - zawieraj±cy szczegó³ow± tre¶æ przedmiotowego o¶wiadczenia); b) o¶wiadczenie, i¿ oferowany przedmiot zamówienia (dotyczy asortymentu wskazanego w Pakiety nr 1) jest w pe³ni zgodny z wymogami normy PN-EN 13795 1, 2, 3 Ob³o¿enia chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i odzie¿ dla bloków operacyjnych, stosowane jako wyroby medyczne dla pacjentów, personelu medycznego i wyposa¿enia (wype³niony Za³±cznik nr 7 - zawieraj±cy szczegó³ow± tre¶æ przedmiotowego o¶wiadczenia); c) o¶wiadczenie, i¿ oferowany przedmiot zamówienia (dotyczy asortymentu wskazanego w Pakiety nr 2) jest zgodny z wymogami normy PN-EN 13795 1, 2, 3 Ob³o¿enia chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i odzie¿ dla bloków operacyjnych, stosowane jako wyroby medyczne dla pacjentów, personelu medycznego i wyposa¿enia w zakresie pylenia, czysto¶ci pod wzglêdem cz±stek sta³ych, jak równie¿ pod wzglêdem wytrzyma³o¶ci mechanicznej (wype³niony Za³±cznik nr 7 - zawieraj±cy szczegó³ow± tre¶æ przedmiotowego o¶wiadczenia); Odno¶nie podpunktów 1.b, - 1.d: Zgodnie z wymogiem art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym za pomoc± ww. normy. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. d) katalogi/prospekty techniczne oferowanego asortymentu; je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru; e) próbki oferowanych produktów - dla pozycji i w ilo¶ciach okre¶lonych w Za³±czniku nr 1. Uwaga: dopuszczalne jest za³±czenie próbek bez nadruku. Próbki nale¿y z³o¿yæ w opakowaniu z napisem PRÓBKI NA PRZETARG NR 35/2016, w siedzibie Zamawiaj±cego, w pokoju Zamówieñ Publicznych (pok. nr 28) budynek administracji USK, ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24 A, w terminie do 29.07.2016 r. do godz. 10.00. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów oraz próbek potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1. Dokumenty te zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Wzór umowy: § 8. 1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidzia³ Zamawiaj±cy mog± byæ: a) zmniejszenie ceny okre¶lonej w umowie, wyd³u¿enia terminu p³atno¶ci - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej; b) wyd³u¿enie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania ca³o¶ci asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 1. 2. Zmiany opisane w § 8 ust. 1 wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku, 15-276 Bia³ystok, ul. M. Sk³odowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne)..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku, 15-276 Bia³ystok, ul. M. Sk³odowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne)..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - FARTUCHY OPERACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Fartuchy operacyjne.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.80.00-6, 18.22.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - UBRANIA CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ubrania chirurgiczne.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.80.00-6, 18.22.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.