Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Wejherowo: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA BUDYNKU KOMUNALNEGO ZAJMOWANEGO PRZEZ NZOZ W GOŚCICINIE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I REMONTU STAREJ CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 143867 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, fax 058 6779700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wejher.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA BUDYNKU KOMUNALNEGO ZAJMOWANEGO PRZEZ NZOZ W GOŚCICINIE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I REMONTU STAREJ CZĘŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie część starą budynku komunalnego zajmowanego przez NZOZ. W latach ubiegłych Zamawiający zrealizował budowę nowej dobudowanej części obiektu w pełnym zakresie. Nowo zrealizowany obiekt został podłączony do istniejących instalacji a także został wybudowany system odwodnienia. Stary budynek został wzmocniony poprzez sklamrowanie ścian oraz przeniesiono dwa okna i przebudowano wejście do budynku. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dokona przebudowy pomieszczeń wewnętrznych, przebudowy wewnętrznej klatki schodowej, instalacji wewnętrznych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej oraz całość robót wykończeniowych. Zadanie obejmie także roboty zewnętrzne polegające na wymianie ocieplenia stropodachu i pokrycia dachowego, przebudowę murków ogniowych, wykonanie nowych opierzeń, ocieplenia elewacji i wykonanie tynku cienkowarstwowego. Na terenie działki należy wykonać roboty wynikające z projektu zagospodarowania działki polegające przede wszystkim na wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki brukowej oraz parkingu za budynkiem. Wody opadowe z dachu należy odprowadzić do wybudowanej wcześniej sieci kanalizacji deszczowej, wstawiając studnie w miejsce włączeń. Roboty te nie zostały ujęte w przedmiarach i należy je wycenić indywidualnie. Wskazane jest, przed złożeniem oferty, przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy i zapoznanie się z zakresem wykonanych wcześniej robót jak i warunkami i zakresem robót wynikających z niniejszego zamówienia. Wykonawca podczas wykonywania robót musi zapewnić NZOZ możliwość niezakłóconej pracy a także zapewnić warunki bezpiecznego przebywania i komunikacji pacjentów w jego obrębie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu do składania ofert wnieść wadium w kwocie 10.000 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934. Kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dokumentu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy Wejherowo z siedzibą Osiedle Przyjaźni 6. Wadium w formie pieniężnej uznane zostanie za skuteczne z chwilą uznania wpływu środków na rachunek Zamawiającego w kwocie i terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie nastąpi tylko wypływ środków pieniężnych z rachunku wykonawcy, a bank nie zdąży z ich przelewem na rachunek bankowy, to Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione. Konsekwencją tego będzie wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 części VIII SIWZ dokument wadium należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy Wejherowo z siedzibą Osiedle Przyjaźni 6. Beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający (nazwa, adres ). Dokument taki - gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter nieodwołalny i bezwarunkowy oraz być płatnym na pierwsze wezwanie Beneficjenta. Dokument musi w sposób jednoznaczny wskazywać iż gwarant lub poręczyciel wypłaci bezwarunkowo kwotę wadium w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 5 pzp. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta i odrzuceniem Jego oferty z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (u. P.z.p.) oraz określone przez zamawiającego poniżej: 1. wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód z działalności w wysokości minimum 300.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 3. wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 150.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,- PLN,- 4. wykonawca dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach: 4.1 Kierownikiem Budowy, który: 4.1.1 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust.2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), 4.1.2 posiada ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), 4.1.3 posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, w technologii jak przedmiotowe zamówienie. Przez lata doświadczenia zawodowego należy rozumieć lata czynne zawodowo licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, 4.2 kadrą inżynieryjno - techniczną (po jednej osobie dla każdej branży) z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: 4.2.1. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4.2.2. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w.w. kadra inżynieryjno-techniczna musi posiadać: a) (każdy z osobna) co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (chodzi o lata czynne zawodowo licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) b) właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej branży potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust.2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), c) ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji* zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym wypełnione załączniki Nr 4 i Nr 5). * - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w tym wynikające z Prawa Budowlanego (właściwa decyzja potwierdzająca wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z rejestru właściwej izby samorządu zawodowego z określonym i aktualnym w nim terminem ważności 5. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) jako rodzaj zadania należy przyjąć obiekt wg PKOB sklasyfikowany w dziale 11 lub 12 ( o podobnej lub większej kubaturze oraz wykonany w technologii jak przedmiotowe zamówienie) o minimalnej wartości bez wyposażenia na kwotę 200.000,- PLN brutto W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,(w tym wypełniony załącznik Nr 6), jako rodzaj zadania należy przyjąć obiekt wg PKOB sklasyfikowany w dziale 11 lub 12 (o podobnej lub większej kubaturze wykonany w technologii jak przedmiotowe zamówienie) o minimalnej wartości bez wyposażenia na kwotę 200.000 PLN brutto 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY ŁĄCZNIE Z OFERTĄ. Oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy prawo zam. Publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zam. publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. ,,sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6. ,, polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,- PLN,- 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji* zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym wypełnione załączniki Nr 4 i Nr 5), 8. * dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w tym wynikające z Prawa Budowlanego (właściwa decyzja potwierdzająca wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z rejestru właściwej izby samorządu zawodowego z określonym i aktualnym w nim terminem ważności), 9. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,(w tym wypełniony załącznik Nr 6), 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 11. Wykaz robót przewidzianych do realizacji przy udziale podwykonawców - wypełniony załącznik Nr 7 12. Pełnomocnictwo do podejmowania czynności prawnych związanych z ubieganiem się o zamówienie publiczne, o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych razem z ofertą. Wymagane powyżej dokumenty, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (przez osoby podpisujące ofertę) na każdej stronie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,95
- 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia(powyżej 36 m-cy nie więcej niż 84 m-ce) - 0,05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.wejher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo Os. Przyjaźni 6 84 - 200 Wejherowo.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wejherowo Os. Przyjaźni 6 84 - 200 Wejherowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2026 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Roboty budowlane niezbędne do montażu podnośnika do Szkoły Podstawowej nr 3 w Cieszynie, finansowane ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!" .
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





