Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Wałcz: Przebudowa ul.Kaszubskiej
Numer ogłoszenia: 143853 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2584471 w. 46, fax 067 2582618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul.Kaszubskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu ulicy Kaszubskiej na podstawie projektu budowlano-wykonawczego i dokonanego zgłoszenia robót budowlanych oraz wykonanie wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, w szczególności doty-czących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; sporządzenie przez kierownika budowy planu bioz sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych dokonanie wszelkich koniecznych wymaganych zgłoszeń i powiadomień, uzyskanie ewentualnych dodatkowych decyzji zgodnie wg przepisów Prawa budowlanego wraz z ewentualnym poniesieniem wszelkich kosztów z tego tytułu. Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń . Przygotowanie oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej budowy (2 komplety wraz ze spisem zawartości) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą -2 egz. Bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna robót będących przedmiotem zamówienia Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Podstawowe parametry przedmiotu zamówienia : Na długości 230,98 mb. przebudowa ulicy - klasa drogi - dojazdowa - kategoria ruchu - KR1 - szerokość jezdni - 6,00 m dwupasowa - prędkość projektowana 50 km/h - nawierzchnia z betonu asfaltowego przebudowa istniejących chodników, zjazdów i parkingów -chodnik obustronny szer. 1,50m -nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm i gr. 8,0 cm (zjazdy i parkingi) ścieżka rowerowa szer. 2,00m po stronie zachodniej ulicy. - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm ustawienie lampy oświetleniowej - 1szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga zabezpieczenia oferty w wadium w wysokości : 11 000,00 zł Słownie: jedenaście tysięcy 00/100 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a.kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w specjalizacji drogowej b.osoby wymienione w pkt.a muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a jeżeli posiadają uprawnie-nia wydane po 14.02.1995r, - muszą posiadać zaświadczenie lub decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunku : Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, że warunki spełnia. Ocena : spełnia/ nie spełnia - bez znaczenia punktowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.0. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. 6.1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynno-ści oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpie-czenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert od a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 6.1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowla-nym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodo-wych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wyso-kość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wałcza Plac Wolności 1; 78-600 Wałcz II piętro pokój 214 w godzinach urzędownia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wałcza Plac Wolności 1; 78-600 Wałcz pokój nr 101 - kancelaria ogólna, w terminie do 07.09.2007 r do godziny 10.00 włącznie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Świadczenie specjalistycznych usług na potrzeby Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznego w Wałczu
- Prace remontowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń oświetlenia zewnętrznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Wałcz w okresie od 1 lutego 2026 r. do 31 stycznia 2027 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu."
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2026 r.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla osób młodych, osób dorosłych oraz nauczycieli
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





