eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoZakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Koronowo: Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych
Numer ogłoszenia: 143836 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie. Parametry jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: pojazd i zabudowa nie starsze niż 2002r. silnik typu Diesel dopuszczalna masa całkowita do 13 000 kg kabina krótka 3 miejscowa wysokość zabudowy do 3 200 mm szerokość max do 2 500 mm długość max do 6 600 mm masa przewożonych odpadów minimum 5 000 kg - pojemność 12-15m3 mechanizm załadunku skrzyni ładunkowej hydrauliczny tylni ogumienie 20,5 cal komplet dokumentów fabrycznych udźwig urządzenia załadunkowego minimum 600 kg mechanizm zagęszczania odpadów - hydrauliczny płytowy stopień zgniotu odpadów: 2-5 typ stosowanych pojemników od 110 do 1 100 litrów pojazd sprawny technicznie i gotowy do pracy aktualny przegląd techniczny Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania pojazdu wad, których usunięcie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na minimum 6 m-cy oraz zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zabudowę śmieciową oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na podwozie i silnik w obszarze do 200 km od siedziby Zamawiającego. Termin płatności - 14 dni od przekazania pojazdu. Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. Wymagania dotyczące wykonawców: Wykonawca wystawi fakturę VAT. Wykonawca dołączy do oferty aktualny przegląd techniczny. Wykonawca posiada pełną dokumentację techniczną pojazdu i sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 oświadczenie o udzieleniu gwarancji - załącznik nr 4 Wykaz dostaw śmieciarek do wywozu nieczystości stałych z ostatnich lat w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie przetłumaczone na język polski ksero aktualnego przeglądu technicznego, poświadczonego za zgodność z oryginałem ksero dokumentacji technicznej sprzętu, poświadczonej za zgodność z oryginałem zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy zdjęcia fotograficzne pojazdu zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.