Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Rybnik: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby PUP w Rybniku
Numer ogłoszenia: 143807 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku , ul. Jankowicka 3, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4226095 w. 210, 4221623, faks 032 4223962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby PUP w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny - 2 szt. 2. Monitor LCD - 2 szt. 3. Router - 2 szt. 4. Switch - 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz 2) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 14, według reguły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienia faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 6. Oferta wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup-rybnik.pl/index.php?urzad/przetargi_szczegoly/28
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.pup-rybnik.pl/index.php?urzad/przetargi_szczegoly/28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria - pokój nr 115, lub drogą pocztową na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dzierżawa dwóch kombajnów chodnikowych klasy 130 kW wraz z urządzeniem podtrzymującym kombajn, sterowaniem do drążenia po upadzie do - 35° oraz zabezpieczeniem pełnej obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice.
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego węgla samochodami ciężarowymi dla PGG S.A. Oddział Zakład Elektrociepłownie.
- Budowa nowej przetłoczni gazu na szybie III KWK ROW Ruch Jankowice
- ,,Opracowanie koncepcji połączenia brył Mośnika i Kielowca oraz terenu byłego Szybu IV dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
- Dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych do modernizacji i utrzymania działania sieci teleinformatycznej PGG S.A. z podziałem na zadania.
- Roboty ogólnobudowlane w budynku Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci w Rybniku przy ul. Henryka Jośki 55, dzielnicy Maroko - Nowiny w zakresie termomodernizacji budynku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Cyberbezpieczna Warka - realizacja projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd - poprawa cyberbezpieczeństwa JST
- Modernizacja systemów SSWIN, CCTV, SSP oraz wykonanie systemów KD i detekcji wycieków w budynkach O/ZUS Tomaszów Maz. i t.j.o. oraz wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego w budynku AB O/Tomaszów Maz.
- Modernizacja systemów energetycznych Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - wymiana źródeł oświetlenia na energooszczędne
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.