eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-OsadaRemont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Komarów-Osada

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Komarów-Osada: Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Komarów-Osada
Numer ogłoszenia: 143778 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104956 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, faks 084 6153185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Komarów-Osada.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Komarów-OsadaZakres robót obejmuje 1. Remont i termomodernizację obiektu Gminnego Ośrodka Zdrowia 2. Instalację elektryczną 3. Instalację wodociągową 4. Instalację centralnego ogrzewania 5. Instalację do odprowadzania ścieków 6. Instalację wentylacji mechanicznej 7. Instalację gazową 8. Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych 9. Budowę windy Realizacja ww. przedsięwzięcia realizowana będzie w dwóch etapach: I etap obejmuje: 1. Remont i termomodernizację obiektu Gminnego Ośrodka Zdrowia 2. Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych 3. Budowę windy Wymagany termin realizacji I etapu do dnia 25 listopada 2010 roku II etap obejmuje: 1. Instalację elektryczną 2. Instalację wodociągową 3. Instalację centralnego ogrzewania 4. Instalację do odprowadzania ścieków 5. Instalację wentylacji mechanicznej 6. Instalację gazową Wymagany termin realizacji II etapu do dnia 19 września 2011 roku 2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu 2) Urządzenie terenu budowy, oraz poniesienia ich kosztów, jeżeli taka konieczność wystąpi 3) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego 4) Przywrócenie do stanu pierwotnego robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robot, jak i za wszystkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego 6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa wykonana przez Usługi Projektowe Lech Kuśmierz, - Architektura i roboty elektryczne Zakład Inżynierii Sanitarnej Dariusz Oparowski,- instalacje sanitarne, centralnego ogrzewania, gazowa, wodno-kanalizacyjna Mieczysław Furlepa - roboty konstrukcyjne - specyfikacja techniczna odbioru robot - kosztorysy ofertowe 4. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP. Użyte materiały i urządzenia będą miały zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać atesty i dopuszczenia na rynek polski 5. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały i urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały i urządzenia, które je zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały i urządzenia równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych wykazać, ze oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. 6. W sytuacji gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych urządzeń i materiałów. W przypadku, gdy wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w powyższym punkcie 3. 7. Roboty prowadzone będą na obiekcie użytkowanym w związku z tym wykonawca winien przewidzieć tak organizację robót aby nie kolidowała z funkcjonowaniem obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura Społeczna Działanie 8.3 Ochrona Zdrowia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEX Spółka z o.o., ul. Boczna 72, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1613318,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1540081,04

  • Oferta z najniższą ceną: 1540081,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1828850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.