Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Bydgoszcz: Dostawa drobiu i konserw
Numer ogłoszenia: 143732 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3498400, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu i konserw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i konserw dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z ilościami zamieszczonymi w SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: Część I: kurczak filet 2300kg, kurczak noga(cała) 2000kg, rosołowe 1500kg, filet z indyka 10kg, kurczak cały - świeży 10kg, wątroba drobiowa 500kg, skrzydło z kurczaka 100kg. Część II: konserwa turystyczna (180-200g) skład mięsa wieprzowego min.60% 600kg, pasztet z drobiu z pieczarkami (110-131g) z samootwieraczem 393kg, pasztet z drobiu z pomidorami (110-131g)z samootwieraczem 262kg, szynka konserwowa skład mięsa 51%(125-156g)z samootwieraczem 200kg, szynka konserwowa min.65,8% mięsa wieprzowego(4000-5000g) 800kg, szynka konserwowa z piersi kurczaka (2000g) 800kg. Podane ilości są szacunkowe i nie muszą być zakupione w całości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAL ALEKSANDRA PRZYBYSZ, GRZEGORZ PRZYBYSZ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAL ALEKSANDRA PRZYBYSZ, GRZEGORZ PRZYBYSZ SPÓŁKA CYWILNA
- GRAL A. Przybysz, G. Przybysz Spółka Cywilna, Makowa 17, 86-361 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63082,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59837,20
Oferta z najniższą ceną: 59837,20 / Oferta z najwyższą ceną: 59837,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa konserw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAL A. Przybysz, G. Przybysz Spółka Cywilna, Makowa 17, 86-361 Bydgoszc, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46586,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42224,35
Oferta z najniższą ceną: 42224,35 / Oferta z najwyższą ceną: 42224,35
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Było to drugie postępowanie, w którym nie złożono żadnej oferty w części dotyczącej drobiu i konserw.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- Testy diagnostyczne II
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dokonywanie nadzoru, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w budynkach 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - SPZOZ w Bydgoszczy oraz w Domu Medyka ul. Skromna 5
- ROZTWORY WZBOGACAJĄCE I/LUB PŁYNY INFUZYJNE
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- "Dostawa mięsa i wędlin"(5.2025)
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.