eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korytnica › Na opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, oraz projektu budowlano wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Korytnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Korytnica: Na opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, oraz projektu budowlano wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Korytnica
Numer ogłoszenia: 143693 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica, woj. mazowieckie, tel. 025 6612284, fax 025 6612260.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, oraz projektu budowlano wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Korytnica.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres opracowania stanowiącego przedmiot umowy obejmuje: 1. Opracowanie projektu budowlano wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków z niezbędną do funkcjonowania infrastrukturą w miejscowości Korytnica w oparciu o koncepcję budowy kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Korytnica. 2. Wykonanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja do projektowania w niezbędnym zakresie. 3. Materiały (wniosek spełniający zapisy art.52 ustawy z dnia 27 marca 2003r. - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.) do wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z uzyskaniem pisemnej zgody właścicieli działek na przebieg projektowanej inwestycji - 3egz. 4. Projekt budowlany wraz ze szczegółowymi rysunkami konstrukcyjnymi, oraz wymaganymi do pozwolenia na budowę opiniami i uzgodnieniami - 5egz. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych zastosowanych urządzeń, opis robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm i zastosowanych projektów typowych. Projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania realizowanej inwestycji, oraz przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego. Szczegółowe rozwiązania przekraczania przeszkód terenowych. 5. Operaty wodno prawne 6. Geotechniczne badania podłoża gruntowego. 7. Materiały (wniosek) do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - 3egz. 8. Przedmiar robót w układzie kosztorysowym wg. katalogu Nakładów Norm Rzeczowych. Przedmiar należy opracować w rozbiciu na poszczególne branże i elementy robót, oraz średnice sieci wodociągowej i przyłączy (np. DN160mm cały proces technologiczny tj. wykopy, ułożenie rurociągu, uzbrojenie, próby szczelności, zasypanie- itd. Pozostałe średnice). Przejścia przez przeszkody przedmiarować oddzielnie przy każdej średnicy. W przypadku braku odpowiedniej tablicy KNNR dla założonej technologii, dopuszcza się metodę interpolacji i ekstrapolacji, przy wykorzystaniu odpowiednich wielkości lub analizę indywidualną w wypadku niemożliwości ustalenia nakładów - 3egz. 10 Kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 24.01.2004r. (Dz.U.Nr18) -3egz. 11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru końcowego robót -3egz. 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -3egz. 13. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 14.Opracowania określone w w/w pkt.2-12 dodatkowo na nośniku magnetycznym -1egz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki. § posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. § Udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością prace projektowe o podobnym charakterze jak prace stanowiące przedmiot zamówienia (wykonanie przynajmniej 2 projektów potwierdzonych referencjami). § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawiających do udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwa projekty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów wspólnie, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem / za zgodność z oryginałem/.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: korytnicagw.e-bip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica, pok. 22.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica, pok. 22.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.